Hírek
Teszt: Renault Master
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Olyan áruszállítót alkotott a Renault, amelyben a sofőr sem feltétlenül érzi, hogy munkaeszközben ül. 150 lóerős dízelmotorral teszteltük az új Mastert.
A személyautókkal szemben a furgonok, áruszállítók vérfrissítése közel sem mondható gyakorinak.
Jó példa erre tesztünk alanya, a Renault Master, melynek negyedik generációs modelljei 2024-benkezdték el róni a világ útjait, 14 év után leváltva az elődöt.
A francia furgon története 1980 óta íródik, szép sikerrel, hisz hárommillió darab kelt el belőle napjainkig. Lássuk, hasonló lesz-e a folytatás!
Jó példa erre tesztünk alanya, a Renault Master, melynek negyedik generációs modelljei 2024-benkezdték el róni a világ útjait, 14 év után leváltva az elődöt.
A francia furgon története 1980 óta íródik, szép sikerrel, hisz hárommillió darab kelt el belőle napjainkig. Lássuk, hasonló lesz-e a folytatás!
A kulcsszó: aerofurgon
Igen változatos formákat ölthet egy Renault Master, ugyanis 40 különböző gyári kialakítással rendelhető az autó. Lehet rövidebb, hosszabb, szimpla vagy dupla fülkés, alacsonyabb vagy magasabb, dobozos, platós, vagy épp billencses kivitelű – utóbbiból még acél- és alumíniumváltozat is van. Tesztünk alanya egy hosszú tengelytávú (L3), normál magasságú (H2) furgon volt. Ebben a konfigurációban az autó 6311 mm hosszú, 2080 (tükrökkel 2466) mm széles és 2500 mm magas.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://carnet.hu/renault/hirek/teszt-renault-master
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://carnet.hu/renault/hirek/teszt-renault-master