Hírek
Többet kapsz a Suzukitól, mint gondolnád
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
Ha új autóra cseréled a régit, mindig örülhetsz az újonnan bemutatott technológiáknak, de a Suzukinál annyit kapsz belőlük a pénzedért, ami más márkáknál egyáltalán nem magától értetődő. A Vitara példáján keresztül megmutatjuk, mire gondoltunk.
Az eladási adatok azt mutatják, hogy manapság a szabadidő-autók a legkeresettebbek, nemcsak az európai piacon, hanem nálunk is. A vevőket pedig nemcsak a divat mozgatja, hiszen ezek a crossoverek és SUV-k rendkívül sokoldalúak is, helyt állnak a mindennapokban és a hétvégi kalandokban egyaránt. Az egyre szélesebb választékból mind nehezebb választani, de érdemes alaposan átnézni a kínálatot, mert egyes gyártók többet kínálnak, mint mások. A Vitara példáján megmutatjuk, hogy mit kapsz a Suzukinál, ami máshol korántsem magától értetődő.
Sokoldalú motor van benne
Kompakt méretű szabadidő-autókról van szó, amelyek éppúgy beválnak családi autónak, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen motor mozgatja őket. Míg a konkurensek egy részénél a belépőmodell teljesítménye a száz lóerőt sem éri el, addig a Suzuki nem bízza a véletlenre, és már alapból egy 120 lóerős, 1,6 literes benzinmotort ad a Vitarához. Ha még többre vágysz, azt is megkapod, hiszen ott az 1,4 literes Boosterjet motorral szerelt, sportos Vitara S, és a sokat utazóknak takarékos, 1,6 literes turbódízelt is kínál a Suzuki.
Nem csak terepjárónak néz ki
Egy szabadidő-autó legnagyobb vonzereje a megjelenése, hiszen a terepjárós külső nagyobb magabiztossággal ruházza fel az autót, de ezek a típusok persze nem a legkeményebb terepre készültek, a többségükkel el sem hagyják az aszfaltot. A Vitarával azonban nyugodtan megteheted, hiszen terepen többre képes, mint amit kinéznél belőle. Míg sok konkurensnél ebben a kategóriában egyáltalán nem érhető el az összkerékhajtás, addig a Suzukinál ott a kapcsolható AllGrip Select, ami hóban, sárban és homokban is biztosan hajtja előre az autót.
Mindene megvan, amit csak kívánhatsz
Ebben a kategóriában a vételár is döntő tényező lehet, az alapmodell neve mellé írt kedvező összeg azonban sok márkánál igencsak szerény felszereltséget takar. Nem így a Suzukinál, hiszen a Vitara alapból adja a hét légzsákot és a légkondicionálót, a még mindig jutányos középső (GL+) szinten már automata klíma, ülésfűtés és érintőképernyős rendszer is jár, tolatókamerával és okostelefon-kapcsolódással, amivel a mobilodon megszokott navigációt használhatod. A csúcsmodell (GLX) radaros vészfékasszisztense, távolságtartó tempomatja, bőrülése, nyitható panorámateteje és LED-es fényszórója pedig tényleg minden igényed kielégíti.