Hírek

Az évszázad marketingötletével állt elő a Renault

A családi autózás konfliktusokat szülhet, legrosszabb esetben akár válás is lehet a vége. Pedig a Renault szerint egy megfelelő autóval minden vita megelőzhető – és ezt akár garantálni is hajlandó!
renault-scenic-press-pack-luc-lacey-carnet-hir

Már megint eltévedtél? Hogy lehet így vezetni? Miért nem figyelsz jobban? Most miért előzöd/nem előzöd meg? Ha olvasóink számára ismerősek az ilyen vagy ehhez hasonló mondatok, megnyugtatjuk őket: nincsenek egyedül.

A Renault brit importőre által végzett közvélemény-kutatásból kiderült, hogy az autósok ötöde (kerek 20%) képes felhúzni magát azon, ahogy a partnere vezet, és hajszálnyival ennél is többen (21%) idegeskednek, ha rossz útba igazítást kapnak társuktól.
Ez nem hangzik rossznak, de ha úgy nézzük, hogy minden ötödik autóban pattanásig feszült idegekkel, a veszekedés határán, vagy éppen már vitatkozva utaznak embertársaink, könnyű belátni, hogy ez sem a társadalom, sem a közlekedés biztonsága szempontjából nem előnyös.

A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://carnet.hu/renault/hirek/az-evszazad-marketingotletevel-allt-elo-a-renault
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely