Hírek
Huszonöt éve vált családi márkává a Mazda
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Ha egy autógyártó minden személyautója sportos, élvezetes vezethetőséget kínál, elkerülhetetlen, hogy az azokból kifejlesztett hétszemélyes járművek is azt tegyék.
1999-ben két buszlimuzint is bemutatott a Mazda. Az egyik annak az MPV modellnek volt a második generációja, amely ott volt az egyterű műfajának a születésénél. Ugyanabban az évben (1988) lépett piacra, amikor a Chrysler Voyager, és mivel a Mazda Luce prémium-nagyautó padlólemezére épült, kifinomult és igényes járműként vált a vásárlók kedvencévé – mármint Észak-Amerikában, ahová tervezték.
A második kiadás már érdemi darabszámokban jutott el Európába, de egyértelmű volt, hogy nem ide méretezték – a Mazdának azonban erre is volt megoldása.
A második kiadás már érdemi darabszámokban jutott el Európába, de egyértelmű volt, hogy nem ide méretezték – a Mazdának azonban erre is volt megoldása.
Még ugyanabban az évben bemutatta a Premacyt, ami pont ugyanúgy nézett ki, mint a második MPV – mindkettő a Mazda vadonatúj arculatát öltötte magára, ami fiatalos, egyszerre feszes és barátságos rajzolatával összhangban állt sportos futóművük és motorjaik képességeivel.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/mazda oldalon:
https://carnet.hu/mazda/hirek/huszonot-eve-valt-csaladi-markava-a-mazda
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/mazda oldalon:
https://carnet.hu/mazda/hirek/huszonot-eve-valt-csaladi-markava-a-mazda