Hírek
Családnak nem adott még ennyi erőt a Renault
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Sportautóba illő motorteljesítmény, felvillanyozó megjelenés, ezer kilométeres hatótávolság és elektromos összkerékhajtás: a Rafale E-Tech 4x4 300 LE a Renault tudásának a legjavát testesíti meg.
Háromszáz lóerő: a Renault-nak soha nem volt még ennél erősebb közúti modellje, a szélsőségesen sportos ferdehátú Mégane R.S. utolsó szériái is csak ideáig merészkedtek, de nem lépték át a bűvös határt. Most a Rafale középkategóriás terepkupé emelkedett erre a szintre, egy rendkívül észszerű és ötletes fejlesztési folyamat végső(?) fázisaként.
A hajtáslánc alapjait ugyanis az a 200 lóerős full hibrid konfiguráció adja, amivel a Rafale tavaly nyáron bemutatkozott – igaz, nem teljesen változatlan formában.
A hajtáslánc alapjait ugyanis az a 200 lóerős full hibrid konfiguráció adja, amivel a Rafale tavaly nyáron bemutatkozott – igaz, nem teljesen változatlan formában.
A háromhengeres, 1,2 literes benzinmotor teljesítményét 130-ról 150 lóerőre emelték, maximális forgatónyomatéka 205 helyett 230 Nm. A hibrid első tengelyre ható, 50 kW-os (70 LE), 205 Nm-es villanymotorja nem változott, ahogy az indítómotorként és fékenergia-visszanyerő generátorként szolgáló, 25 kW-os (35 LE) elektromotor is maradt ugyanaz. Megjelent viszont a fedélzeten egy második hajtó villanymotor is: ez a 100 kW-os (136 LE), 195 Nm-es darab a hátsó tengelyt hajtja.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://www.carnet.hu/renault/hirek/csaladnak-nem-adott-meg-ennyi-erot-a-renault
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon:
https://www.carnet.hu/renault/hirek/csaladnak-nem-adott-meg-ennyi-erot-a-renault