Hírek

A Dacia áránál csak a humorérzéke ütősebb

Amikor a klasszikus autópiaci értékeket a feje tetejére állító Dacia és a legendásan nyakatekert brit humor egymásra talál, olyan marketingötletek születnek, amelyeket más márkák biztosan nem engednének meg maguknak – szegények…
Nem a Dacia az egyetlen autógyártó a világon – még csak Európában sem –, amely vállaltan és kifejezetten alacsony áraira alapozta létezését. Abban viszont egyedülálló a márka, hogy árelőnyét úgy volt képes a mai napig fenntartani, hogy közben folyamatosan emelte termékei színvonalát, vadonatúj szegmensekbe lépett be, minőségi és funkcionális újításokat vezetett be. Ha tizennyolc évvel ezelőtt kiváló volt a Daciák ár-érték aránya, ma egyenesen zseniális. Ez pedig egyszerre kiváltó oka és következménye annak, hogy egy kifejezetten felszabadult, a fogyasztói társadalom sablonjaira nyelvet nyújtó, ügyfeleinek egy megfoghatatlan életérzés ígérete helyett konkrét, tényszerű előnyöket biztosító márkaként él ma a köztudatban.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/dacia oldalon: https://www.carnet.hu/dacia/hirek-2/a-dacia-aranal-csak-a-humorerzeke-utosebb
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely