Hírek

A Suzuki ügyfelei a legelégedettebbek

Négy év alatt hatodszor végzett Európa egyik legnagyobb ügyfél-elégedettségi felmérésének az élén a Suzuki. Ez önmagában is elismerésre méltó teljesítmény, ám ennél is lenyűgözőbb az a fejlődés, amit a márka az elmúlt években felmutatott.
Az ügyfélszolgáltatások minőségét vizsgáló intézet, az Institute Of Customer Service évente kétszer rangsorolja a nagy-britanniai vállalkozásokat annak alapján, hogy ügyfeleik mennyire elégedettek azokkal a szolgáltatásokkal és termékekkel, amelyekben részesülnek. Ennek során az intézet több tízezer vásárló, illetve fogyasztó tapasztalatát összegzi.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/suzuki oldalon: https://www.carnet.hu/suzuki/hirek/a-suzuki-ugyfelei-a-legelegedettebbek
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely