Hírek

Nem csak ára miatt sláger a Dacia!

Míg legtöbb versenytársa küszködött, a Dacia növelni tudta eladásait az európai piacokon. A forgalom gerincét a klasszikus bestsellerek adták, de az újoncok is repülőrajttal indítottak.
Ha arra gondolunk, miben emelkedik ki versenytársai közül a Dacia, legtöbben az ár-érték arányt említenék, és nem is tévednének. Ennél talán még fontosabb, hogy a Dacia minden más márkánál nagyobb százalékban képes elhódítani (76%) mások ügyfeleit, illetve megtartani (64%) a sajátjait, ami hosszú távon magas ügyfél-elégedettséget jelent.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/dacia oldalon: https://www.carnet.hu/dacia/hirek-2/nem-csak-ara-miatt-slager-a-dacia
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely