Hírek
Megújult a Ford Transit Connect
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A kategória legalacsonyabb fogyasztásával és 1,0 tonnás teherbírásával a Transit Connect most még vonzóbb.
A Transit Connect ezentúl a kategória legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztását kínálja, és most először bekerül az 1,0 tonnás teherbírású járművek körébe is.
A kategóriaelső fogyasztás és a csekély CO₂-kibocsátás révén tovább mérsékelhető az üzemeltetők üzemanyag-számlája, és csökken a jármű üvegházhatású gázkibocsátása.
A Transit Connect kishaszongépjármű egyes változatainak megengedett legnagyobb össztömege eléri a 2501 kilogrammot, a maximális terhelhetőség pedig 9821 kilogrammra nőtt. Ez annyit jelent, hogy az üzemeltetők jobban ki tudják használni az autót, mivel ezentúl nehezebb rakományokat szállíthatnak vele.
A kategóriaelső fogyasztás és a csekély CO₂-kibocsátás révén tovább mérsékelhető az üzemeltetők üzemanyag-számlája, és csökken a jármű üvegházhatású gázkibocsátása.
A Transit Connect kishaszongépjármű egyes változatainak megengedett legnagyobb össztömege eléri a 2501 kilogrammot, a maximális terhelhetőség pedig 9821 kilogrammra nőtt. Ez annyit jelent, hogy az üzemeltetők jobban ki tudják használni az autót, mivel ezentúl nehezebb rakományokat szállíthatnak vele.
A Ford bizonyos piacokon, köztük Magyarországon is bevezeti a gazdagon felszerelt Limited kivitelt, amelynek stílusos külső elemei és prémium tartozékai komoly vonzerőt jelentenek majd az exkluzívabb járművekre vágyók számára.
A hidrogénezett növényi olajak (HVO) használatát engedélyező országokban, például Svédországban a flottaüzemeltetők annak is nagy előnyét látják majd, hogy az 1,5 literes EcoBlue dízelmotorok ezentúl HVO-val is működhetnek.
A hidrogénezett növényi olajak (HVO) használatát engedélyező országokban, például Svédországban a flottaüzemeltetők annak is nagy előnyét látják majd, hogy az 1,5 literes EcoBlue dízelmotorok ezentúl HVO-val is működhetnek.
“A Transit Connect Magyarországon népszerű flottajármű, és a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően most még jobb ajánlatnak számít,” vélekedett Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.
“Az emisszió és az üzemanyagköltség mérséklésével, illetve a teherbírás növelésével a flották több árut tudnak szállítani, méghozzá a lehető leghatékonyabban.”
A fenti frissítések a Transit Connect teljes kínálatát érintik; a továbbfejlesztett modellek november közepén érkeznek meg a Ford márkakereskedésekbe.
Optimális üzemanyag-fogyasztás és teherbírás
A kategóriában nincs olyan kishaszongépjármű, amelynek alacsonyabb lenne az üzemanyag-fogyasztása, mint a Transit Connectnek. A megújult modell segít a vállalkozások működési költségének és szénlábnyomának csökkentésében.
A Transit Connect legnépszerűbb kivitele, az L1 Trend 4,1 l üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren, és CO₂-kibocsátása 109 g/km az NEDC metódus szerint mérve (WLTP: 5,1 l/100 km, 134 g/km)2, ha az autót a 75 vagy 120 lóerős változatban megrendelhető 1,5 literes EcoBlue dízelmotor hajtja, amelyhez hatfokozatú manuális sebességváltó kapcsolódik.
A kategóriában nincs olyan kishaszongépjármű, amelynek alacsonyabb lenne az üzemanyag-fogyasztása, mint a Transit Connectnek. A megújult modell segít a vállalkozások működési költségének és szénlábnyomának csökkentésében.
A Transit Connect legnépszerűbb kivitele, az L1 Trend 4,1 l üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren, és CO₂-kibocsátása 109 g/km az NEDC metódus szerint mérve (WLTP: 5,1 l/100 km, 134 g/km)2, ha az autót a 75 vagy 120 lóerős változatban megrendelhető 1,5 literes EcoBlue dízelmotor hajtja, amelyhez hatfokozatú manuális sebességváltó kapcsolódik.
A kedvezőbb üzemanyag-fogyasztáshoz az új, alacsonyabb gördülési ellenállású gumiabroncsok is hozzájárulnak.
A Ford a vásárlói visszajelzésekre reagálva tovább növelte a Transit Connect hasznos teherbírását, ami immár a 982 kilogrammot is elérheti (ez 79 kilogrammal több, mint a korábbi változatok esetében), ez a javulás nem ment a rugalmasság és az üzemanyag-fogyasztás rovására. A keréktárcsa- és gumiabroncs-konfigurációk tökéletesítése, illetve a kétszemélyes utasülés-opció megszüntetése is hozzájárult a szállító képesség fokozásához, ugyanakkor az alacsonyabb megengedett össztömegű modellváltozatokhoz továbbra is rendelhető lesz kétszemélyes utasülés.
A 2501 kg megengedett össztömegű és 982 kg maximális terhelhetőségű változat vásárlói többféle hajtáslánc közül választva állíthatják össze a számukra optimális konfigurációt. Az 1,5 literes EcoBlue dízelmotor 100 vagy 125 lóerős teljesítménnyel is rendelkezésre áll, és az erőforrásokhoz hatfokozatú manuális vagy nyolcfokozatú automata sebességváltó társítható.
Egy átfogó tesztprogramot követően – ami biztosította, hogy a szervizigény és a teljesítmény nem romlik – a Ford hozzájárult, hogy az 1,5 literes EcoBlue dízelmotorokat HVO üzemanyaggal használják.
Megjelenik a Limited változat
A Ford Transit Connect új Limited-sorozata különleges dizájn-elemeket honosít meg a kínálatban: például a 16 colos Sparkle Silver könnyűfém keréktárcsákat, illetve a karosszéria színére fényezett külső tükörburkolatokat, kilincseket és oldalvédő elemeket. A sofőrök komfortérzetét ülésfűtés, automatikus világítás és esőérzékelő ablaktörlő javítja a hosszú műszakok alatt, hogy munkájukat kevésbé érezzék megterhelőnek.
# # #
1 Összesített érték. A maximális hasznos teherbírás a tartozékoktól és a járműkonfigurációtól függően változik. Az adott jármű teherbírását az ajtóoszlopon elhelyezett tábla jelzi.
2 Az üzemanyag/energiafogyasztási, CO2-kibocsátási és az elektromos üzemmódban megtehető hatótávolság adatait az Európai Unió 715/2007/EC számú szabványa által előírt technikai kívánalmak és műszaki adatok alapján, illetve a legfrissebb EC/692/2008 direktíva alapján regisztrálták. A könnyű haszongépjárművek típusbizonyítványa a Világszinten Összehangolt Könnyűgépjármű-Vizsgálati Eljárással (WLTP) készül, és üzemanyag/energiafogyasztási és CO2-kibocsátási adataikat az Új Európai Vezetési Ciklus (NEDC) és a WLTP eljárás szerint is mérik. A WLTP a 2020-as év végén váltja fel teljesen az NEDC eljárást. Az NEDC kivezetésének időszakában a WLTP által mért üzemanyag-fogyasztási és CO₂-értékeket visszaszámítják az NEDC szabvány szerinti értékekre; ez a 'korrelációs eljárás'. Az új értékek némileg különböznek majd a korábbi fogyasztási és emissziós értékektől, mivel a vizsgálat néhány eleme is megváltozik, így előfordulhat, hogy ugyanazon járműhöz különböző üzemanyag-fogyasztási és a CO2-kibocsátási adatok tartoznak.
A Ford a vásárlói visszajelzésekre reagálva tovább növelte a Transit Connect hasznos teherbírását, ami immár a 982 kilogrammot is elérheti (ez 79 kilogrammal több, mint a korábbi változatok esetében), ez a javulás nem ment a rugalmasság és az üzemanyag-fogyasztás rovására. A keréktárcsa- és gumiabroncs-konfigurációk tökéletesítése, illetve a kétszemélyes utasülés-opció megszüntetése is hozzájárult a szállító képesség fokozásához, ugyanakkor az alacsonyabb megengedett össztömegű modellváltozatokhoz továbbra is rendelhető lesz kétszemélyes utasülés.
A 2501 kg megengedett össztömegű és 982 kg maximális terhelhetőségű változat vásárlói többféle hajtáslánc közül választva állíthatják össze a számukra optimális konfigurációt. Az 1,5 literes EcoBlue dízelmotor 100 vagy 125 lóerős teljesítménnyel is rendelkezésre áll, és az erőforrásokhoz hatfokozatú manuális vagy nyolcfokozatú automata sebességváltó társítható.
Egy átfogó tesztprogramot követően – ami biztosította, hogy a szervizigény és a teljesítmény nem romlik – a Ford hozzájárult, hogy az 1,5 literes EcoBlue dízelmotorokat HVO üzemanyaggal használják.
Megjelenik a Limited változat
A Ford Transit Connect új Limited-sorozata különleges dizájn-elemeket honosít meg a kínálatban: például a 16 colos Sparkle Silver könnyűfém keréktárcsákat, illetve a karosszéria színére fényezett külső tükörburkolatokat, kilincseket és oldalvédő elemeket. A sofőrök komfortérzetét ülésfűtés, automatikus világítás és esőérzékelő ablaktörlő javítja a hosszú műszakok alatt, hogy munkájukat kevésbé érezzék megterhelőnek.
# # #
1 Összesített érték. A maximális hasznos teherbírás a tartozékoktól és a járműkonfigurációtól függően változik. Az adott jármű teherbírását az ajtóoszlopon elhelyezett tábla jelzi.
2 Az üzemanyag/energiafogyasztási, CO2-kibocsátási és az elektromos üzemmódban megtehető hatótávolság adatait az Európai Unió 715/2007/EC számú szabványa által előírt technikai kívánalmak és műszaki adatok alapján, illetve a legfrissebb EC/692/2008 direktíva alapján regisztrálták. A könnyű haszongépjárművek típusbizonyítványa a Világszinten Összehangolt Könnyűgépjármű-Vizsgálati Eljárással (WLTP) készül, és üzemanyag/energiafogyasztási és CO2-kibocsátási adataikat az Új Európai Vezetési Ciklus (NEDC) és a WLTP eljárás szerint is mérik. A WLTP a 2020-as év végén váltja fel teljesen az NEDC eljárást. Az NEDC kivezetésének időszakában a WLTP által mért üzemanyag-fogyasztási és CO₂-értékeket visszaszámítják az NEDC szabvány szerinti értékekre; ez a 'korrelációs eljárás'. Az új értékek némileg különböznek majd a korábbi fogyasztási és emissziós értékektől, mivel a vizsgálat néhány eleme is megváltozik, így előfordulhat, hogy ugyanazon járműhöz különböző üzemanyag-fogyasztási és a CO2-kibocsátási adatok tartoznak.