Az 500e-t Leonardo DiCaprióval “adta el” a Fiat, most az új elektromos 600-ast is a filmsztárral reklámozzák, aki erősen kötődik a környezet- és klímavédelemhez. A 600e reklámfilmjében ismét feltűnik Leo testőre, hogy együtt csodálkozzanak rá a nagyobbik elektromos Fiatra.
A 4,17 méter hosszú, ötajtós Fiat 600e idén még csak kizárólag elektromos kivitelben lesz rendelhető. A crossover 154 lóerős elektromos változatának végsebessége 150 km/óra, a WLTP szerinti hatótávolsága 400 kilométer, amely városban a Fiat szerint akár 600 kilométer is lehet. A 100 kilowattorás gyorstöltőkön fél óra alatt lehet majd feltölteni az akkumulátorát 20 százalékról 80 százalékra. Sima konnektorról pedig 16 óra alatt töltődik fel teljesen.
A Fiat 600e sok biztonsági extrával érkezik: lesz benne automatikus vészfék-asszisztens, holttérfigyelő, és fáradtságérzékelő is. A kormány mögött egy 7 colos kijelző mutatja a legfontosabb információkat, míg a műszerfalon egy 10,25 colos érintőképernyővel kényezteti tulajdonosát az autó.
A 600-asból 2024-től lesz e-hibrid változat is. Az 1,2 literes PureTech benzinmotor 100 vagy 136 lóerős változatban lesz elérhető az autóhoz, amelyhez egy 48 voltos villanymotor társul. Utóbbi akár a benzinmotor nélkül is képes mozgatni a járművet. Elinduláskor, parkolás során vagy dugóban csorogva elektromosan üzemel.
A 600-asból 2024-től lesz e-hibrid változat is. Az 1,2 literes PureTech benzinmotor 100 vagy 136 lóerős változatban lesz elérhető az autóhoz, amelyhez egy 48 voltos villanymotor társul. Utóbbi akár a benzinmotor nélkül is képes mozgatni a járművet. Elinduláskor, parkolás során vagy dugóban csorogva elektromosan üzemel.
Az új 600-as a lengyelországi Tychiben készül a Jeep Avengerrel együtt. Egyébként a két típus műszaki szempontból is hasonló, mindkettő a Stellantis CMP platformjára épül.
Közben a Fiat bejelentette, hogy 2023 első felében a Stellantis legerősebb márkájává vált az eladásokat tekintve. Világszerte több mint 645 000 Fiatot adtak el az év első felében, ami 10%-os növekedést jelent 2022-höz képest.
A Fiat három különböző régió három fontos piacán is piacvezető: Brazíliában 22%-os, Törökországban 18,2%-os, míg Olaszországban 12,8%-os részesedést ért el.
Közben a Fiat bejelentette, hogy 2023 első felében a Stellantis legerősebb márkájává vált az eladásokat tekintve. Világszerte több mint 645 000 Fiatot adtak el az év első felében, ami 10%-os növekedést jelent 2022-höz képest.
A Fiat három különböző régió három fontos piacán is piacvezető: Brazíliában 22%-os, Törökországban 18,2%-os, míg Olaszországban 12,8%-os részesedést ért el.