Kívülről is látni, hogy magabiztos és jó stílusérzékkel megalkotott autó, de milyen vele az élet? Az új Citroën C4 elektromos hajtással bizonyíthatott városban, országúton és autópályán.
Ha a volán mögött nem is, de az autó többi ülésén szabad a durmolás – már ha el tudunk aludni. A Citroën viccesnek hangzó, ám valójában nagyon is komoly és főleg hasznos kutatást végzett, hogy kiderítse: tényleg pihenhetünk-e menet közben, és ha igen, hogyan.
Jelentős üzemanyag-megtakarítást, illetve nagyobb raksúlyt tesz lehetővé a fuvarozók számára egyúj magyar fejlesztés, amely a győri CarNet Riegler Kft-hez köthető. A 3,5 tonna alatti kishaszonjárművekre építhető, emelhető ponyvás felépítmény ötlete Riegler Antaltól származik. Az ilyen felépítménnyel szerelt járművek sorozatgyártását a nyár elejére tervezik.
A vadonatúj Citroën C4 bevezetésével a márka tovább haladt azon az úton, amelyet az automobil történetének legmerészebb, legérdekesebb alkotásai szegélyeznek. Egynémely megoldása helyet követel magának a gyártó legnagyszerűbb ötletei között, érdemes hát közvetlen elődein túltekintve sorra venni mindazt az innovációt, ami naggyá tette a Citroënt az évtizedek során.