Pop-up üzletet nyitott a Citroën Párizs közepén

Pop-up üzletet nyitott a Citroën Párizs közepén

hirdetés
Párizs belvárosában nyitott pop-up üzletet a Citroën, hogy bemutassa vadonatúj modelljét, az ë-C3-at. A boulevard Haussmann 45. alatt megnyílt 150 négyzetméteres ideiglenes kiállítótér nemcsak az új modellel, hanem izgalmas programokkal várja az érdeklődőket.
A társasági életet és a kikapcsolódást szolgáló ‘Le CHËVRON’ nevű üzlet programjában kreatív workshopok, szakértők részvételével szervezett találkozók és mesterkurzusok, stand-up comedy rendezvények, koncertek és DJ-fellépések szerepelnek, de pusztán egy kávéra vagy ebédre is betérhetnek az érdeklődők. Az exkluzív hely megnyitásával a Citroën változatos közönséget igyekszik megszólítani. A cél az ë-C3 piaci bevezetésének megünneplése, a márka világának széles körben való bemutatása és egy egyszerre felelős, egyszerű, megfizethető és optimista mobilitás népszerűsítése.
A ‘le CHËVRON’ elnevezés a Citroën logójára utal, ami a márka születésétől kezdve a modernitás és az innováció szimbóluma.

A ‘Le CHËVRON’ Párizs egyik forgalmas bevásárlónegyedének a szívében található, melyet helybéliek és a világ minden részéről érkező turisták forgataga keres fel nap mint nap. Az üzlet az Operaház és a nagyáruházak szomszédságában, egy a legújabb trendeket követő nyüzsgő negyed kellős közepén helyezkedik el.

A ‘Le CHËVRON’ belsejében a márka védjegyének számító vörös szín dominál. A helyet jellegzetes grafikai elemek és feliratok díszítik. A báron és a társalgón kívül egy kiállítótér található az üzletben, ahol a Citroën manifesztumának számító Oli tanulmányautót is meg lehetett tekinteni.

Ha valaki a következő napokban Párizsban jár és érdekli a Citroën jövőre, akkor érdemes útba ejteni a ‘Le CHËVRON’-t, amely május 17-ig mindennap 10.30-tól 20.30-ig tart nyitva. Az elektromos ë-C3 már Magyarországon is rendelhető, alapára 9.890.000 forint. A 113 lóerős modell WLTP szerinti hatótávolsága 320 km.