Két Giulia egyben: a 60-as évek Giuliájának formavilágát idézte meg a torinói székhelyű ErreErre Fuoriserie cég. A Giulia Quadrifogliót egy korabeli, 105-ös Giulia formájára szabták át, modern köntösben.
Az olasz cég közlése szerint összesen 5000 órát fordított a karbonból készült új karosszéria fejlesztésére. A Giulia eleje kerek fényszórókkal idézi fel a 60-as évekbeli elődöt, és a korhű pajzs is az elődre utal, csakúgy, mint a motorháztető kialakítása. Ugyanakkor a Quadrifoglio első, űllítható splittere megmaradt.
Nagyon jól sikerültek a 19-es felnik, ezek is jól hozzák a 60-as évekbeli, retró stílust. Az autó ajtajai viszont egyáltalán nem változtak, itt ismerhetjük fel legjobban a “restomod” alapját adó Giuliát. A sárvédőszélesítések is jól idézik a korabeli modellt, csakúgy, mint az autó fenekének szögletessége. Érdekesség, hogy a hátsó lámpák egy G Mercedesről származnak.
Az ErreErre Fuoriserie nem nyúlt az autó motorjához, futóművéhez sem, azt ugyanúgy a 2,9 literes, 510 lóerős, ikerturbós V6-os motor hajtja, amivel jelenleg is kapható a Giulia Quadrifoglio.
A karosszéria átalakítása 95 millió forintba kerül, és ez az összeg nem tartalmazza az áfát, valamint kell még hozzá egy donorautó is, amely jelenleg újonnan 32 millió forintba kerül.
Az ErreErre Fuoriserie nem nyúlt az autó motorjához, futóművéhez sem, azt ugyanúgy a 2,9 literes, 510 lóerős, ikerturbós V6-os motor hajtja, amivel jelenleg is kapható a Giulia Quadrifoglio.
A karosszéria átalakítása 95 millió forintba kerül, és ez az összeg nem tartalmazza az áfát, valamint kell még hozzá egy donorautó is, amely jelenleg újonnan 32 millió forintba kerül.