Räikkönen finomhangolja az Alfa utcai versenyautóját.
Az Alfa Romeo Forma-1-es pilótái is kiveszik a részüket a márka új csapásmérőjének fejlesztéséből.
Még márciusban, az elmaradt Genfi Autószalon előestéjén mutatta be az 1965-ös Giulia Sprint GTA szellemi örökösét az Alfa Romeo.
A Giulia GTA és a még vadabb GTAm változat még nem kapható, ám a várakozás hamarosan véget érhet. Az elmúlt időszakban ugyanis a technika finomításán dolgoztak az olaszok, bevetve mindenféle segítséget, ami csak a rendelkezésükre áll.
Habár tevékeny részt igazán nem vállalnak a sportágban, az Alfa Romeo neve ott van a Forma-1-ben is, de a műveleteket a Sauber Engineering irányítja a svájci Hinwillből.
Erre a kapcsolatra azonban simán lehetett hivatkozni akkor, amikor elvitték a Sauber szélcsatornájába az utcai sportautót, hogy a diffúzor környéki légáramlatokról pontosabb képet kaphassanak. A Forma-1-es kapcsolatnak köszönhetően Kimi Räikkönen és Antonio Giovinazzi is csatlakozott a projekthez, hogy tudásukkal segítsék a mérnökök munkáját. Míg az olasz elsősorban az autó egyensúlyának jelentős javulását emelte ki, addig a finn világbajnok az alacsony és magas leszorítóerős beállításokkal kísérletezett.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon:
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/10/23/nezd-ahogy-raikkonen-finomhangolja-az-alfa-utcai-versenyautojat/
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/10/23/nezd-ahogy-raikkonen-finomhangolja-az-alfa-utcai-versenyautojat/