2014 óta nem exportált annyi autót a SsangYong, mint tavaly. A külpiacok megnövekedett bizalommal fordulnak a márka felé, amely új tulajdonosa alatt nem csak nevében újult meg (a világ számos piacán már KGM-ként forgalmazza típusait a gyártó; a névváltás Magyarországon is a küszöbön áll), de friss, modern, izgalmas modellpalettát is kapott. Ennek első képviselői, a Torres és Torres EVX már közel egy éve velünk vannak, az elkövetkező másfél-két évben pedig további fontos újdonságokra számíthatunk.
Miközben hazai piacán a bonyolult gazdasági helyzet az év első felében nem kedvezett az eladásoknak, az exportpiacokon egész évben szárnyalt a SsangYong/KGM, és ez jelentős részben ellensúlyozta a koreai visszaesést. Decemberben fennállásának legjobb exporthónapját zárta a márka, 70,2 százalékkal teljesítve túl az egy évvel korábbi eredményt, míg éves szinten 18,2 százalék volt a kivitel növekménye.
Miközben hazai piacán a bonyolult gazdasági helyzet az év első felében nem kedvezett az eladásoknak, az exportpiacokon egész évben szárnyalt a SsangYong/KGM, és ez jelentős részben ellensúlyozta a koreai visszaesést. Decemberben fennállásának legjobb exporthónapját zárta a márka, 70,2 százalékkal teljesítve túl az egy évvel korábbi eredményt, míg éves szinten 18,2 százalék volt a kivitel növekménye.