Hírek
4000 km a Renault Talismannal
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A kocsi ismét bebizonyította, hogy egy nagyon kényelmes túraautó, reális fogyasztással.A Vezess.hu-nál a sok jövő-menő újdonság mellett mindig van egy tartós tesztautó, vagy inkább tartósteszt-autó is. Ezekkel a fél-egy évig nálunk állomásozó kocsikkal szoktuk illusztrálni az autózáshoz általánosan kapcsolódó témáinkat (mosás, vezetéstechnika, autós túrázás), és persze sokkal-sokkal mélyebben kiismerjük őket, mint kategóriatársaikat.
Jelenlegi maratoni tesztautónk egy Renault Talisman, amelyet nemrég szó szerint el is vittem Marathónba, eg őszi szüneti családi tanulmányi kirándulásra. A túrával kapcsolatos élményeimet ebben a cikkben foglaltam össze, most viszont kifejezetten az autóval szerzett tapasztalatainknak szentelném ezt a rövid anyagot.
Jelenlegi maratoni tesztautónk egy Renault Talisman, amelyet nemrég szó szerint el is vittem Marathónba, eg őszi szüneti családi tanulmányi kirándulásra. A túrával kapcsolatos élményeimet ebben a cikkben foglaltam össze, most viszont kifejezetten az autóval szerzett tapasztalatainknak szentelném ezt a rövid anyagot.
Mire számíthat, aki egy 163 lóerős, dízel, automata, full-extrás Renault-féle középkategóriással vág neki 4000 kilométernek?
Kényelem terén parádésan teljesített az autó. Az Initale Paris elektromos-bőrős, fűtött-szellőztetett, kihúzható combtámaszos vezetőülése csodálatos. (Vigyázat: a nem-csúcsmodell ülései közel sem sikerültek ilyen jóra!)
Volt nap, amikor 1200 kilométert mentünk, és soha nem fájdult meg a derekam-hátam, pedig hajlamos vagyok az ilyesmire. Van amúgy masszázsfunkció is az ülésben, de én úgy tapasztaltam, hogy részint nem is elég intenzív ahhoz, hogy értelme legyen, részint pedig semmi szükség rá, annyira jó a fotel formája, tömése, állíthatósága.Kényelem terén parádésan teljesített az autó.
Kényelem terén parádésan teljesített az autó. Az Initale Paris elektromos-bőrős, fűtött-szellőztetett, kihúzható combtámaszos vezetőülése csodálatos. (Vigyázat: a nem-csúcsmodell ülései közel sem sikerültek ilyen jóra!)
Volt nap, amikor 1200 kilométert mentünk, és soha nem fájdult meg a derekam-hátam, pedig hajlamos vagyok az ilyesmire. Van amúgy masszázsfunkció is az ülésben, de én úgy tapasztaltam, hogy részint nem is elég intenzív ahhoz, hogy értelme legyen, részint pedig semmi szükség rá, annyira jó a fotel formája, tömése, állíthatósága.Kényelem terén parádésan teljesített az autó.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/magazin/2018/11/11/4000-kilometer-a-renault-talismannal/