Hírek
Peugeot 508 GT Line
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Új formával, még jobb minőséggel még több modern technológiával igyekszik versenyben lenni az üzleti limuzinok piacán a Peugeot.
Hiába tombol a szabadidő-autó őrület, a limuzinokra még van igény. A családosok –akik nem kombit választanak, azok átültek SUV-be, így sokkal kevesebb szedánt értékesítenek már, mint tíz éve, de még mindig van egy érezhető vásárlói igény. Ráadásul ezek a modellek általában jobban felszereltek, amiken lehet keresni is.
A Peugeot szerint azonban egy hagyományos lépcsőshátú modellnek mára kevés esélye van, aki élni akar, annak „rendhagyóbb” modell kell. Ezért is rajzoltak új formát a második generációs 508 számára a francia gyár formatervezői.
Hiába tombol a szabadidő-autó őrület, a limuzinokra még van igény. A családosok –akik nem kombit választanak, azok átültek SUV-be, így sokkal kevesebb szedánt értékesítenek már, mint tíz éve, de még mindig van egy érezhető vásárlói igény. Ráadásul ezek a modellek általában jobban felszereltek, amiken lehet keresni is.
A Peugeot szerint azonban egy hagyományos lépcsőshátú modellnek mára kevés esélye van, aki élni akar, annak „rendhagyóbb” modell kell. Ezért is rajzoltak új formát a második generációs 508 számára a francia gyár formatervezői.
Amit lehet megtettek, hogy mutatós legyen a forma. Nem mondanám, hogy úttörőként vagy mérföldkőként fogunk emlékezni az 508 formájára, de mutatós a kasztni. A tetőív, az orrész vadsága, illetve a LED-es lámpákkal elérhető fényjáték figyelemfelkeltő jelenséggé teszi a kocsit, ehhez jönnek még az egyedi részletmegoldások.
Nemcsak a tetőív kupés, de az ajtók keret nélküliek, ami ugyan semmilyen különlegességet nem ad a B oszlop megléte miatt, de olyasvalami, amit büszkén mutogathatnak a tulajdonosok. Az új francia limuzin formájánál az 50 éves jubileumát 2018-ban ünneplő 504-es egyes jegyei is visszaköszönnek.
Nemcsak a tetőív kupés, de az ajtók keret nélküliek, ami ugyan semmilyen különlegességet nem ad a B oszlop megléte miatt, de olyasvalami, amit büszkén mutogathatnak a tulajdonosok. Az új francia limuzin formájánál az 50 éves jubileumát 2018-ban ünneplő 504-es egyes jegyei is visszaköszönnek.
Míg mondjuk a Renault Talisman, a szintén lendületes tetőív ellenére megmaradt a hagyományos csomagtérajtónál az 508-as ötajtós kialakítást választottak, ami jóval praktikusabb. A jobb pakolhatóságra szükség is van, hiszen az 508 csomagtartója alapvetően nem nagy, 487 literes, azaz 25-tel kisebb, mint az elődben
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2018/11/14/peugeot-508-2-0-hdi-gt-line-2019-teszt/#
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2018/11/14/peugeot-508-2-0-hdi-gt-line-2019-teszt/#