Hírek

Itt a jövő generáció autója

Ahogy a Z generáció egyre nagyobb társadalmi és gazdasági szerepre tesz szert, úgy válik mind sürgetőbbé, hogy az autógyártók megtalálják velük a közös hangot.
gen-z-technology-hyundai-carnet-hir-2
Társadalmi tudatosság, környezeti felelősségvállalás, digitális bennszülöttek, akik látványos logók és hangzatos márkanevek helyett valódi értékeket és változást hozó tetteket várnak el azoktól a márkáktól, amelyek termékeit választják – a Z generáció tagjai az iskolától kezdve a pályaválasztáson át az önálló élet elkezdéséig a saját útjukat járják, feladva a leckét az évtizedek során lassan, lineárisan változó közösségi és egyéni reakciókra berendezkedett fogyasztói társadalomnak.
A gyártóknak és szolgáltatóknak újra kellett gondolniuk nemcsak stratégiáikat, de önazonosságukat is: kitalálni, hogyan maradhatnak relevánsak, méghozzá nem csak látszólag, hanem hitelesen, hiszen a Gen Z észreveszi, és nem bocsátja meg a sumákolást. Mindez fokozottan nagy hatással van az autóiparra, hiszen a Z generáció tagjainak (nagyjából a most 15-30 éves fiatalok) egészen más elképzeléseik vannak a mobilitásról, mint szüleiknek.

A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/hyundai oldalon:
https://carnet.hu/hyundai/hirek-2/itt-a-jovo-generacio-autoja
1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely