Hírek

Mazda, ahogy még soha nem láttuk

Harminc év alatt a semmiből a Mazda legnagyobb piacává nőtte ki magát Kína. A globális típusok mellett helyben fejlesztett és gyártott modelleket is forgalmaznak, a kontraszt pedig kisebb, mint gondolnánk.
mazda-ez6-carnet-hir-17
Soha nem lehet tudni, egy új piaci szereplő mivel tudja belopni magát az emberek szívébe. A Mazda például akkor nyerte meg magának a kínai fogyasztókat, amikor tízévnyi helyi jelenlét után, 2002-ben bemutatta a 626-os utódját, a legelső Mazda6-ost. A lenyűgöző, egyszerre elegáns, sportos és érzéki vonalakat önmagukban is vonzónak találták a fogyasztók, a különösen látványos piros fényezést (pedig hol volt még a Soul Red…) pedig egyenesen ellenállhatatlanná tette a szedánt. Mivel az ázsiai kultúrában a piros az élet, a szerencse, az ünneplés és a bőség jelképe, a 21. század elején a fiatal kínai menyasszonyok előszeretettel jelentek meg piros Mazda6-ossal (helyi becenevén Ma Liu) az esküvőn.
A választással a vőlegények is egyetértettek, bár nekik inkább kiváló futóműve miatt volt szimpatikus az autó, melyet nem véletlenül hívtak sokan „kanyarkirálynak.”

A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/mazda oldalon:
https://carnet.hu/mazda/hirek/mazda-ahogy-meg-soha-nem-lattuk
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely