Hírek
Íme minden idők legédesebb Mazdája
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Egyedi sziluettjének és nyitható vászontetejének köszönhetően a második generációs Mazda 121 eleve egy igazi cukorfalat volt. Az 1990-es évek harsányan lüktető marketinggépezete azonban gondoskodott arról, hogy ezt a lehető legteljesebb mértékben ki is aknázzák.
Ma már nem tudjuk, kinek a fejéből pattant ki az együttműködés gondolata. Talán a Mazda európai képviseletén jutott valakinek eszébe, hogy a frissen bevezetett 121-es sziluettje tulajdonképpen akár gumicukorként is megállná a helyét, de az is lehet, hogy a Haribo kommunikációs osztályán merült fel az ötlet, hogy partnernek jelentkezzenek a modell promóciójához.
A lényegen azonban ez mit sem változtat: az 1990-es évek elején ugyanis megszületett a Mazda 121 Goldy, egy mindössze ezer példányban gyártott limitált kiadás, amelynek minden részletét elgumicukrosították, és amely kizárólag nyereményautóként volt elérhető.
A lényegen azonban ez mit sem változtat: az 1990-es évek elején ugyanis megszületett a Mazda 121 Goldy, egy mindössze ezer példányban gyártott limitált kiadás, amelynek minden részletét elgumicukrosították, és amely kizárólag nyereményautóként volt elérhető.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/mazda oldalon: https://carnet.hu/mazda/hirek/ime-minden-idok-legedesebb-mazdaja