Hírek
Komoly elismerést kapott a Fiat “No Grey” reklámfilmje
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A Fiat “Operation No Grey” című reklámfilmje - amelyben egy Fiat 600e-t belelógatnak egy hatalmas festékesdobozba - elnyerte az európai kreatív igazgatókat tömörítő ADCE szervezet által szervezett kreativitási fesztivál nagydíját.
A 10. alkalommal megrendezett fesztiválon ezt a reklámfilmet találták az év legkiválóbb kampányának.
A reklámfilmben egy olasz tengerpari kisváros, Lerici főterén Olivier Francois, a Fiat vezérigazgatója, a Stellantis globális marketing igazgatója azt magyarázza, hogy a világnak nincs többé szüksége szürke színű autókra és a Fiat többé nem is fog szürke kocsikat gyártani.
Eközben beül egy elektromos 600-asba, amit felemelnek és belógatnak egy hatalmas vödörnyi narancssárga festékbe.
A reklámfilmben egy olasz tengerpari kisváros, Lerici főterén Olivier Francois, a Fiat vezérigazgatója, a Stellantis globális marketing igazgatója azt magyarázza, hogy a világnak nincs többé szüksége szürke színű autókra és a Fiat többé nem is fog szürke kocsikat gyártani.
Eközben beül egy elektromos 600-asba, amit felemelnek és belógatnak egy hatalmas vödörnyi narancssárga festékbe.
Az ADCE zsűrije a következőképpen indokolta a “No Grey” projekt győzelmét: a “No Grey” képes volt egy olyan marketingötletet, amely rendszerint csak a marketing részleghez és a szakújságírókhoz jut el, emlékezetes és látványos eseménnyé fokozni. Olyan, világszerte spontán terjedő kommunikációról volt szó, amelyen keresztül most először kommunikálták mindenki felé a Fiat legfontosabb alapvető értékét: a márka olaszságát.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/fiat oldalon:
https://www.carnet.hu/fiat/hirek/komoly-elismerest-kapott-a-fiat-no-grey-reklamfilmje
https://www.carnet.hu/fiat/hirek/komoly-elismerest-kapott-a-fiat-no-grey-reklamfilmje