Hírek

Komoly elismerést kapott a Fiat “No Grey” reklámfilmje

A Fiat “Operation No Grey” című reklámfilmje - amelyben egy Fiat 600e-t belelógatnak egy hatalmas festékesdobozba - elnyerte az európai kreatív igazgatókat tömörítő ADCE szervezet által szervezett kreativitási fesztivál nagydíját.
A 10. alkalommal megrendezett fesztiválon ezt a reklámfilmet találták az év legkiválóbb kampányának.

A reklámfilmben egy olasz tengerpari kisváros, Lerici főterén Olivier Francois, a Fiat vezérigazgatója, a Stellantis globális marketing igazgatója azt magyarázza, hogy a világnak nincs többé szüksége szürke színű autókra és a Fiat többé nem is fog szürke kocsikat gyártani.

Eközben beül egy elektromos 600-asba, amit felemelnek és belógatnak egy hatalmas vödörnyi narancssárga festékbe.
Az ADCE zsűrije a következőképpen indokolta a “No Grey” projekt győzelmét: a “No Grey” képes volt egy olyan marketingötletet, amely rendszerint csak a marketing részleghez és a szakújságírókhoz jut el, emlékezetes és látványos eseménnyé fokozni. Olyan, világszerte spontán terjedő kommunikációról volt szó, amelyen keresztül most először kommunikálták mindenki felé a Fiat legfontosabb alapvető értékét: a márka olaszságát.
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely