A reklámfilmben egy olasz tengerpari kisváros, Lerici főterén Olivier Francois, a Fiat vezérigazgatója, a Stellantis globális marketing igazgatója azt magyarázza, hogy a világnak nincs többé szüksége szürke színű autókra és a Fiat többé nem is fog szürke kocsikat gyártani. Eközben beül egy elektromos 600-asba, amit felemelnek és belógatnak egy hatalmas vödörnyi narancssárga festékbe.
Az ADCE zsűrije a következőképpen indokolta a “No Grey” projekt győzelmét: a “No Grey” képes volt egy olyan marketingötletet, amely rendszerint csak a marketing részleghez és a szakújságírókhoz jut el, emlékezetes és látványos eseménnyé fokozni. Olyan, világszerte spontán terjedő kommunikációról volt szó, amelyen keresztül most először kommunikálták mindenki felé a Fiat legfontosabb alapvető értékét: a márka olaszságát.
Az ADCE zsűrije a következőképpen indokolta a “No Grey” projekt győzelmét: a “No Grey” képes volt egy olyan marketingötletet, amely rendszerint csak a marketing részleghez és a szakújságírókhoz jut el, emlékezetes és látványos eseménnyé fokozni. Olyan, világszerte spontán terjedő kommunikációról volt szó, amelyen keresztül most először kommunikálták mindenki felé a Fiat legfontosabb alapvető értékét: a márka olaszságát.