Hírek

Nem kell, hogy mindenki szeresse a Mazdát

A 2% stratégiája

Minél több embernek szeretnénk megfelelni, annál inkább feloldódunk az ő kívánságaikban, és saját értékeink helyett mások véleménye kezdi el irányítani döntéseinket. A modern Mazda abban a pillanatban született meg, amikor ehhez a válaszúthoz érve a sokak helyett a keveseket választotta.
A Mazda 2022-ben csaknem 1,12 millió autót adott el világszerte, és ezzel a globális piac 1,9 százalékát tudhatta a magáénak. Mások talán szerénynek vélték volna ezt az eredményt, a vállalat hirosimai központjában azonban elégedetten fogadták, hiszen azt bizonyította, hogy működik 2015-ben megfogalmazott stratégiájuk.
„Nem gondolnám, hogy mindenkinek el kell fogadnia bennünket, sem azt, hogy erre kellene törekednünk. A mi feladatunk, hogy ötven potenciális vásárló közül egynek elnyerjük a szimpátiáját. A világ két százalékát kell meggyőznünk” – fogalmazott akkor Maeda Ikuo, a Mazda formatervezési igazgatója.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/mazda oldalon: https://carnet.hu/mazda/hirek/nem-kell-hogy-mindenki-szeresse-a-mazdat
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely