Hírek

A városhatárig tökéletes

Teszt: Ford E-Transit

Elektromos hajtásláncot kapott az eredetileg belső égésű motorra tervezett Ford Transit, ami ma már több technikai demonstrációnál, ez az igásló a hétköznapokban is megállja a helyét.
Az elektromos hajtású modellek már természetesnek számítanak a személyautók között, a haszongépjárművek kategóriájában azonban eddig igen kevés ajánlat akadt. A helyzet viszont lassanként változik, a nagy gyártók sorra mutatják be a villanymotorral szerelt modelljeiket. A Ford inkább diktálja, mintsem követi a trendet a 2021-ben bemutatott, a hazai piacon 2022 óta elérhető E-Transit modellel, ami csupán hajtásában különbözik a dízelmotorral szerelt típustársaktól.
Megjelenésében, külső méreteiben nem sok újat hoz az E-Transit, mivel teljesen megegyezik a 2013 óta gyártott dízelmotoros generációval. Csupán a kék színezetű hűtőrács mutatja a villanymotor jelenlétét, valamint az E-Transit felirat. Magyarországon a zárt áruszállítós, valamint a dupla kabinos kivitelekkel indult a forgalmazás, előbbiből háromféle hosszúsággal. A legkisebb 5,53 méter hosszú és 9,5 köbméteres raktérrel rendelkezik (L2), a második méretosztály 5,98 méter hosszú és 11 köbméteres teret ad (L3), a legnagyobb E-Transit pedig 6,7 méter hosszú, és 15,1 köbméteres raktere már-már eléri a budapesti garzonok méretét (L4).
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/ford oldalon: https://www.carnet.hu/ford/hirek/a-varoshatarig-tokeletes
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely