Hírek
A Suzuki ügyfelei a legelégedettebbek, a leghűségesebbek
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
Az Egyesült Királyság legnagyobb ügyfél-elégedettségi felmérésén magasan a Suzuki bizonyult a legkiválóbb autógyártónak. Sőt: az összes iparágat és piaci területet nézve is kevés olyan márka van, amely több örömet okozna ügyfeleinek, mint a Suzuki.
Az összesen 256 gyártót és szolgáltatót vizsgáló felmérésen az összesített ötödik, ezen belül az autómárkák között – hatalmas előnnyel – az első helyen végzett a Suzuki abban a rangsorban, amelyet 2008 óta félévente tesz közzé a brit UKCSI Institute of Customer Service. Az Egyesült Királyság ügyfél-elégedettségi indexét (UKCSI) a fogyasztók körében folyamatosan végzett felmérések eredményei határozzák meg. A most közzétett információk a 2021 kora őszén, illetve 2022 kora tavaszán lejegyzett benyomásokat – összesen több mint tízezer fogyasztó véleményét – tükrözik. A szervezet tizenhárom piaci szegmensben, számos részterületen méri az ügyfelek elégedettségét, majd az így kapott pontszámokat súlyozva összegzik.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/suzuki oldalon: https://www.carnet.hu/suzuki/hirek/a-suzuki-ugyfelei-a-legelegedettebbek-a-leghusegesebbek