Hírek
Az olasz melós
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
Teszt: Piaggio Porter NP6
Rinaldo Piaggio cége 1884 óta számos különféle járművet gyártott a mozdonyokon és vasúti kocsikon át a háborúba szánt repülőkig, de még alumínium nyílászárókat is készítettek a második világháború előtt. Hosszú utat járt be a márka, mire eljutottunk a ma ismert kínálatukig.
Most azonban nem a Vespáról lesz szó, és nem is a manapság kávéárus kocsiként és guruló reklámtáblaként továbbélő Ape-ről, hanem egy friss konstrukcióról, a Porter NP6-ról. Ez egy kínai-olasz koprodukcióban készülő kis méretű haszonjármű: a Piaggio a legnagyobb kínai kisteherautó-gyártótól, a Futon Motorstól kap alvázat és fülkét, a képet pedig az európai gyártó teszi teljessé.
Most azonban nem a Vespáról lesz szó, és nem is a manapság kávéárus kocsiként és guruló reklámtáblaként továbbélő Ape-ről, hanem egy friss konstrukcióról, a Porter NP6-ról. Ez egy kínai-olasz koprodukcióban készülő kis méretű haszonjármű: a Piaggio a legnagyobb kínai kisteherautó-gyártótól, a Futon Motorstól kap alvázat és fülkét, a képet pedig az európai gyártó teszi teljessé.
A Porter modellnév már 1992 óta megtalálható a Piaggio kínálatában, de a Daihatsuval közös projektre az európai vásárló sosem nézett csillogó szemekkel. Az NP6 azonban más tészta: a Kínából érkező fülke az európai szemeknek is befogadható lett, nagyban köszönhetően az átszabott hűtőrácsnak. A négyzet alakú lámpák helyét formásabb fényszórók vették át, a két lámpatest közötti területet pedig fényezetlen, a napfényben árnyalatot váltó fekete/szürke elemekkel, valamint a krómozott Piaggio-emblémával töltötték ki.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/piaggio-commercial oldalon: https://www.carnet.hu/piaggio-commercial/hirek-2/az-olasz-melos