Hírek

Megjelenésükben is új korszakba lépnek a Daciák

Amikor a Dacia 2004-ben bemutatta a Logant, az nem csak a márka életében jelentett fordulópontot: olyan ár/érték arányú autó jelent meg az európai piacon (majd nem sokkal később a világ számtalan piacán), amelyhez foghatót meg sem kíséreltek gyártani a nagy hagyományokkal rendelkező márkák. A Dacia nem sok mindent örökített át előző életéből – ezek egyike volt a márkalogó, amely jelentősen modernizált formában ugyan, de megtartotta az eredeti, klasszikus pajzs alakú grafikát.
Nem kellett sokáig várni az arculatváltással: a Logan modellfrissítése és a Sandero azzal egyidejű bevezetése elhozta a vadonatúj márkalogót. A pajzsforma kiszélesedett és keretté módosult, a betűtípus letisztulttá vált. A sajátos grafikájú emblémára csak sörnyitóként hivatkozott a nagyközönség – nincs is ennél találóbb asszociáció egy olyan márka számára, amely képes magát és termékeit a helyén kezelni, és mindennél többre értékeli a felelősségteljes gondoskodást és a robusztus megbízhatóságot.
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely