Hírek

Prémiummárkák nyomában az új Renault-val

Teszt: Renault Arkana R.S. Line

Nem újdonság a terepkupé, ám azt eddig leginkább a tehetős ügyfelek engedhették meg maguknak. A Renault az Arkanával változtatna ezen. 140 lóerős motorral próbáltunk az újdonságot.

Európa leggyorsabban bővülő autós szegmenséből, a kompakt szabadidő-autókéból igyekszik minél nagyobb szeletet magának megszerezni a Renault. Különleges formával próbálkozik a francia márka, hogy meggyőzze az ügyfeleket.
Aki követi a világ autóipari történéseit, annak nem új az Arkana elnevezés. Az orosz utakon pár éve futnak már ilyen néven autók, melyek kívülről hasonlítanak a most nálunk bemutatott járműhöz, műszakilag azonban nagyobb az eltérés.

Az európai Arkana a Clio és a Captur által is használt CMF-B platformra épül. Ugyanakkor 4568 mm-es hosszával még a Kadjarnál is hosszabb, a sziluettjét a bajor prémiummárka első terepkupéjától „kölcsönző” autó. Külsején felfedezhetőek a Renault-ra jellemző ismertetőjegyek: számomra a leglátványosabb a C alakú első fényszóró volt, mely szemből nézve zseniálisan egybeolvadt a Renault-logót körülölelő hűtőrács krómkeretével.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/renault oldalon: https://www.carnet.hu/renault/hirek/premiummarkak-nyomaban-az-uj-renault-val
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely