Hírek
CarNet új autó raktárról
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
Autóvásárlás A-tól Z-ig
Több mint tízezer új autót értékesítettek 2020-ban a CarNet-csoport kereskedőhálózatában. 22 telephelyen 14 márka modelljei közül válogathatnak az ügyfelek – Magyarország talán legszélesebb kínálatából Abarth, Alfa Romeo, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, Mazda, Nissan, Peugeot, Renault, Suzuki és Toyota modellek közül választhatnak a vevők. Vannak, akik az egyedi összeállításban hisznek, még ha várni is kell rá, mások azonnal akarnak autót. Utóbbiaknak mutatjuk meg, milyen széles is a CarNet kínálata.
Ha unja az egyhangúságot, és valami különleges darabot keres, amivel kitűnhet a pirosnál várakozó tömegből, akkor ez két autó nagyon is megfelel az elvárásoknak, pedig épp a CarNetnél található legolcsóbb és legdrágább új autóról van szó. Legalábbis, ami raktáron elérhető, hiszen a Dacia Sandero, amely szintén kapható a CarNetnél, olcsóbb mint választottunk, a Fiat Tipo, azonban a Sanderot rendelni kell, a Tipo viszont azonnal elvihető, ha gyorsan szeretne kedvező árú négyajtóst.
De térjünk is rá a raktáron lévő pénztárcabarát autóra, majd folytassuk a luxus kategóriával.
Ha unja az egyhangúságot, és valami különleges darabot keres, amivel kitűnhet a pirosnál várakozó tömegből, akkor ez két autó nagyon is megfelel az elvárásoknak, pedig épp a CarNetnél található legolcsóbb és legdrágább új autóról van szó. Legalábbis, ami raktáron elérhető, hiszen a Dacia Sandero, amely szintén kapható a CarNetnél, olcsóbb mint választottunk, a Fiat Tipo, azonban a Sanderot rendelni kell, a Tipo viszont azonnal elvihető, ha gyorsan szeretne kedvező árú négyajtóst.
De térjünk is rá a raktáron lévő pénztárcabarát autóra, majd folytassuk a luxus kategóriával.
Fiat Tipo 1.4 (4 095 000 Ft)
Többször próbálkozott új névvel a kompakt kategóriában a Fiat, közel 40 évig nem volt rá példa, hogy úgy hívta az utódot, mint az elődmodellt. Az 1978-ban megjelent Ritmót váltotta a Tipo 1988-ban, ezután jött a Bravo és a Brava 1995-től. 2001-ben Stilo néven próbálkoztak, majd újra nevet váltottak: 2008-ban visszatért a Bravo. A név újrafelhasználása nem ördögtől való dolog, van egy nagy előnye, mégpedig az, hogy emberek már tudtak róla, van róla emlékük, nem kell nulláról bevezetni egy új nevet. A Tipóval ugyanez történt.
Durván 30 éve a Fiat az első Tipóval elnyerte az 1989-es év autója címet. Az öt- és háromajtós karosszériával gyártott autó 396 centis hosszához meglehetősen tágas belső tér párosult. Bár centire azonos hosszúságú volt a legnagyobb konkurenssel, az első generációs Škoda Fabiával, mégis elfért benne öt felnőtt. A digitális műszerfallal is értékesített Tipo elég nehéz volt, részben a teljesen galvanizált karosszériának „köszönhetően”. A háromajtós variánsból sportváltozat is készült a 2,0 16V motorral. Sokan nem tudják, de a padlólemezére épült az Alfa Romeo a 155, és az 1993 utáni a Lancia Delta és a Dedra.
A Fiat Tipo legfiatalabb generációja jó kiállású, árához viszonyítva tekintélyes autó. Az orrán található krómbetétek és az egész külső dizájn nem arra utal, hogy kategória olcsóbb autói közé tartozik. Nyomtávján, felépítésén látszik, hogy a Puntóból felfújt limuzin helyett ezúttal kompakt autónak épült. Alapja megegyezik a Dodge Dartéval, de úgy talán többen be tudják azonosítani, ha azt mondjuk, hogy Alfa Romeo Giulietta is ezt használja. A különbség csupán annyi, hogy a Tipóban egyszerűbb, csatolt hosszlengőkaros hátsó felfüggesztést találunk, míg a vezetési élményre hangolt Alfában hátul is független kerékfelfüggesztést alkalmaznak.
Az utastér józanul berendezett, de cseppet sem low budget anyagokat használnak. Ráadásul olyan kényelmi extrák is elérhetők az autóhoz, mint az elektromosan állítható első ülések. Az alapvető kényelemről a középső kartámasz, USB-port, bluetooth-os kihangosító, fűthető tükrök, illetve klíma gondoskodik. A Tipo hozza azt, amit 2021-ben elvárunk egy új autótól. Egyik erőssége a hatalmas csomagtartó, amelybe több mint fél köbméternyi portéka pakolható.
Az új Tipo benzines és dízelmotoron kívül gyárilag gázüzemű motorral is kapható. A benzines kínálat az 1,4 literes 95 lóerőssel indul (ez található a cikkünkben szereplő autóban is), amit az 1,6-os, 110 lóerős változat követ. 120 lóerősek a turbós 1,4 literes T-Jet motorok, amelyek csak az ötajtós és kombi karosszériaváltozatokhoz párosíthatók, egyikük LPG-vel is működik. Dízelből 1,3-as és 1,6-os kapható, a kisebb 95, a nagyobb 120 lóerős, és hatfokozatú kézi és automatikus váltóval is elérhető. A 95 lóerős, hatsebességes manuális váltóval szerelt, benzines változat átlagfogyasztása 6,9 liter 100 kilométerenként a legnagyobb közösségi fogyasztásmérő oldal – Spritmonitor.de – felhasználóinak mérései alapján.
A legolcsóbb Fiat Tipo 1,4-es, 95 lóerős benzinmotorral, Pop felszereltséggel listaáron 4 154 999 forintba kerül, de az itt szereplő modell még ennél is olcsóbban hazavihető.
A CarNet-kínálatot jól jellemzi, hogy másik választottunk majd hatszor annyiba kerül, mint a Tipo. Hajtáslánca, műszaki megoldásai, kényelme a legjobbak közé sorolják.
A CarNet-kínálatot jól jellemzi, hogy másik választottunk majd hatszor annyiba kerül, mint a Tipo. Hajtáslánca, műszaki megoldásai, kényelme a legjobbak közé sorolják.
Ford Explorer 3.0l EcoBoost PHEV (26 182 000 Ft)
1990 márciusában jelent meg a Ford Explorer első változata, amely a Broncót váltotta, ma pedig már a hatodik generációnál a modell. Az azóta eltelt időben közel 8 millió darabot gyártottak belőle, természetesen a legtöbbet Amerikában értékesítették. Bár hazájában ez csak egy közepes méretű szabadidő-autónak számít, európai szemmel komoly kiállással rendelkezik az Explorer. Több mint 5 méter hosszú, 2 méter széles és bő 3 méter a tengelytávja. Utóbbi adathoz adalék, hogy a Toyota Land Cruiseré is „csak” 2850 mm.
A legújabb Explorer a Ford globális modelljének készült, így a Mondeót (az USA-ban Fusion) és a Mustangot követően az Explorert is meg lehet vásárolni Magyarországon. Néhány hónapja érkezett meg hozzánk az Explorer csúcshibridje, V6-os motorral, konnektorról tölthető akkumulátorral. Hétszemélyes változatban kapható, így igénylehető rá a nagycsaládosoknak járó 2,5 millió forintos állami támogatás.
Míg Amerikában gyakori látvány az utakon az Explorer, addig nálunk igazi különlegesség, már messziről kitűnik a német prémium-SUV-k tömegéből. A forma különösen szemből brutális, az óriási hűtőrácsba integrált lámpákkal, sík, alföldnyi méretű motorháztetővel, amelyen büszkén feszül az „Explorer” felirat. Oldalról méretes, domborításokkal megtört sík fémfelületet látunk, amelyen, ha kiterítenénk, akár egy komplett óvodáscsoport szivacskézizhetne.
Az utasteret az álló helyzetben beépített 10 colos monitort uralja. Az első ülések tíz irányban állíthatóak elektromosan, fűthetők, szellőztethetők, masszázsfunkció is van bennük, és kapunk aktív zajszűrést is, de van itt még indukciós telefontöltő, háromzónás klíma, széria-üvegtető, 14 hangsugárzós, 980 wattos B&O hifirendszer, hogy csak a fontosabb extrákat említsük.
A leghátsó sorban két darab, egymástól függetlenül, elektromosan előhajtogatható ülés található. De aki utasok helyett csomagokkal tömné meg az Explorert, az sem fog elégedetlenkedni. Az ülések helyzetétől függően 330, 1137, vagy szinte telepakolhatatlan méretű, 2274 literes csomagtartónak örülhetünk.
A 3.0 V6-os benzinmotor, és a külső forrásból is tölthető, 13,6 kWh kapacitású lítiumion akkumulátorból táplált a villanymotor együtt lenyűgöző menetdinamikával ruházza fel a Ford legerősebb hibridjét. A 457 lóerős teljesítmény, illetve a 825 Nm nyomaték könnyedén birkózik meg a luxusautó tömegével. Ha nem a dinamika, hanem a takarékosság lebeg a sofőr szeme előtt, akkor jó tudni, hogy a WLTP-norma szerinti szabványos átlagfogyasztása 3,1 l/100 km, hiszen egyetlen feltöltéssel akár 48 kilométert tud megtenni tisztán elektromos módban.
A tízfokozatú automata váltóval szerelt négykerék-hajtású modell külön offroad-vezérléssel is rendelkezik. Így bátran neki lehet vágni egy kalandosabb útnak, amelyre hét utast és 2,5 tonnányi vontatmányt vihet magával.
Kétféle felszereltségi szinttel érkezett az új Ford Explorer a hazai piacra. A Platinum az elegánsabb kivitelű, matt ezüst hűtőráccsal, matt felnivel, az utastérben fabetétekkel, míg az ST-Line kivitel megjelenése valamivel sportosabb. Az ST-Line listaára 26 millió forint alatt van, míg a Platinum 26,2 millió forinttól vehető meg.
Kétféle felszereltségi szinttel érkezett az új Ford Explorer a hazai piacra. A Platinum az elegánsabb kivitelű, matt ezüst hűtőráccsal, matt felnivel, az utastérben fabetétekkel, míg az ST-Line kivitel megjelenése valamivel sportosabb. Az ST-Line listaára 26 millió forint alatt van, míg a Platinum 26,2 millió forinttól vehető meg.
Szóval legyen akár kedvező árú új autó, amely kényelmesen elviszi önt és családját egyik pontból a másikba, keveset fogyaszt és olcsón fenntartható, akár mindentudó luxusjármű, a CarNet kínálata mindent lefed, sőt a két kategória között is bőséges a választék. Látogasson el a Hasznaltautok.hu-ra, ahol kedvére böngészhet széles kínálatunkból, több száz autó várja!