Bár a Wrangler sikere a 2018-as hazai bevezetése óta töretlen, a 21-es modellév újdonságaival sikerült még feljebb tenni a lécet.
Külső – az eddig csak Sahara, illetve Overland modelleken elérhető karosszéria színűre fényezett keménytető és sárvédőszélesítés mostantól rendelhető a Rubicon felszereltségi szinthez is. A fekete védőperemekről sem kell lemondanunk, így továbbra is biztonságosan terepezhetünk anélkül, hogy félnünk kellene attól, hogy a fényezett elem ér oda először egy fához, vagy egyéb tereptárgyhoz.
A korábbi modelleknél már megszokott és a sokak által már nagyon várt félajtó is megérkezett, a ponyvatető és az ajtó felsőrészek eltávolítása után, maximális biztonság mellett élhetjük át a Wrangler nyújtotta szabadságot!
A korábbi modelleknél már megszokott és a sokak által már nagyon várt félajtó is megérkezett, a ponyvatető és az ajtó felsőrészek eltávolítása után, maximális biztonság mellett élhetjük át a Wrangler nyújtotta szabadságot!
Összesen négy új színt köszönthetünk; a Sarge zöldet, a Hydro kéket és a Snazzbery bordót, illetve a korlátozott ideig rendelhető Gecko zöldet.
Belső – az eddigi nyeregbarna és fekete bőr, illetve világosbarna és fekete szövet után a Mopar új, prémium Katzkin bőrülése is elérhető a Wranglerhez.
Belső – az eddigi nyeregbarna és fekete bőr, illetve világosbarna és fekete szövet után a Mopar új, prémium Katzkin bőrülése is elérhető a Wranglerhez.
Technológia – a Gladiatorhoz hasonlóan mostantól a Wranglerhez is elérhető az első off-road kamera, melynek segítségével a 8,4 colos Uconnect kijelzőjén minden közvetlenül előttünk lévő akadályt tisztán láthatunk.
Az új, kizárólag Rubicon felszereltségi szinten rendelhető Off-road+ funkció lehetővé teszi állandó összkerék módban a hátsó differenciálzár bekapcsolását, illetve egy úgynevezett „Sand módot” mely optimális ABS, ESC, gázpedál, váltó és kipörgésgátló beállítást biztosít nagy sebességú off-road manőverekhez. Felező használatakor a funkció az előző beállításokat sziklamászáshoz, illetve alacsony sebességű manőverekhez igazítja, mellyel gyakorlatilag egy „Rock módot” kapunk.
A lejtmenetvezérlőt a Selec-Speed Control váltja fel, mellyel ezentúl nem csak ereszkedni tud magától a jármű, egy állandó alacsony sebességet tartva jut át akár sziklákon vagy kisebb emelkedőkön.
A lejtmenetvezérlőt a Selec-Speed Control váltja fel, mellyel ezentúl nem csak ereszkedni tud magától a jármű, egy állandó alacsony sebességet tartva jut át akár sziklákon vagy kisebb emelkedőkön.
A Renegade, Compass és Gladiator után a 21-es modellévtől a Wranglernél is elérhető a Uconnect Services szolgáltatás, melynek segítségével akár távolról is ellenőrizhetjük a jármű állapotát és helyzetét vagy nyithatjuk-zárhatjuk, de beállíthatunk karbantartási emlékeztetőt is.
Erőforrások – a 2020-as modellév végével megszűnt a 2.2 literes dízelmotor, ezentúl kizárólag a 2.0 literes GME benzinmotor elérhető, mely teljesíti az Euro 6d-Final előírásokat, illetve a már korábbi cikkünkben említett 4xe Hybrid modell.
Természetesen a Wrangler sem maradhat ki a márka 80. születésnapját ünneplő különleges szériából. A jubileumi modell alapfelszereltségébe tartozik a gránitkristály metál fényezés mellett az egyedi 18 colos könnyűfémfelnik, az 80th Anniversary logók és varrások, a gyémántmintás szövetülések és magasfényű fekete belső betétek is.
Természetesen a Wrangler sem maradhat ki a márka 80. születésnapját ünneplő különleges szériából. A jubileumi modell alapfelszereltségébe tartozik a gránitkristály metál fényezés mellett az egyedi 18 colos könnyűfémfelnik, az 80th Anniversary logók és varrások, a gyémántmintás szövetülések és magasfényű fekete belső betétek is.