Ez a kisteherautó drágább, mint egy Rolls-Royce.
Ha azt gondoltad, a Rolls-Royce Cullinan a legdrágább opció, amivel terepre mehetsz, tévedsz: a Rezvani Hercules csúcskivitele másfélszer annyiba kerül, mint a luxusterepjáró – igaz, több mint kétszer erősebb is nála.
Minden a tálaláson múlik: ezt az alapigazságot demonstrálja a Rezvani Tank, ami ugyan nem több kicicomázott, felizmosított Jeep Wranglernél, mégis elegen megvásárolták ahhoz, hogy a kaliforniai stúdió egy még arcátlanabb projektbe vágjon bele.
Ezúttal a Jeep Gladiator, a Wrangler platós rokona adta az alapot, viszont hátul megkettőzték a tengelyek számát.
Ez értelemszerűen a rakfelület megnyújtásával is járt, hajszál híján 244 centiméter hosszúságú tárgyak is elférnek hátul.
A választhatóan kettő-, négy- vagy hatkerék-hajtású Hercules stílusa megegyezik a Tankéval, ahogy az is, hogy a Jeep (és társmárkái) kínálatából többféle motort is választhat az ügyfél.
Ezúttal a Jeep Gladiator, a Wrangler platós rokona adta az alapot, viszont hátul megkettőzték a tengelyek számát.
Ez értelemszerűen a rakfelület megnyújtásával is járt, hajszál híján 244 centiméter hosszúságú tárgyak is elférnek hátul.
A választhatóan kettő-, négy- vagy hatkerék-hajtású Hercules stílusa megegyezik a Tankéval, ahogy az is, hogy a Jeep (és társmárkái) kínálatából többféle motort is választhat az ügyfél.
Akár a 3,0 literes, 260 lóerős dízelt is beszerelik, bár Amerikában inkább a 3.6 V6-os benzines (289 LE) számít alapmotornak. Sokkal izgalmasabb az 507 lóerős 6.4 V8-as blokk, de az igazán durva élményt a Dodge Challenger SRT Demon kompresszoros erőforrásának a feljavított változata kínálja. Az alaphelyzetben 6,2 literes V8-as minden hengere kapott egy extra decilitert, így a lökettérfogat kerek 7,0 liter.
Ehhez természetesen új dugattyúk, új vezérműtengelyek és új főtengely tartozik. Vélhetően a kompresszor sem maradt érintetlen, mert a motor 1318 lóerőt és 1341 Nm nyomatékot tol a nyolcfokozatú automata sebességváltóra.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/haszongepjarmu/2020/11/12/rezvani-hercules-6x6-premier/
Ehhez természetesen új dugattyúk, új vezérműtengelyek és új főtengely tartozik. Vélhetően a kompresszor sem maradt érintetlen, mert a motor 1318 lóerőt és 1341 Nm nyomatékot tol a nyolcfokozatú automata sebességváltóra.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/haszongepjarmu/2020/11/12/rezvani-hercules-6x6-premier/