Jeep Renegade Trailhawk 2.0 MultiJet II 4X4.
A Jeep Renegade 5 perc alatt felszínre hozta elnyomott gyerekkori berögződéseinket, mintha muszáj lett volna, úgy gázoltunk bele minden pocsolyába vele. És ez a kocsi ugyanolyan jól mutat egy pláza parkolójában is.
Lépten-nyomon a kocka formájú Suzuki Jimny modell jön szembe mostanában az autós újságokban és a közösségei médiában, amit kitörő lelkesedéssel fogadunk legtöbben, mintha nem is volna hasonlóan szerethető forma a piacon. Na jó, a Jeep Renegade megosztóbb talán, de egy hasonlóan ínycsiklandozó stílusú SUV – egy használhatóbb méretkategóriából (4,2 a 3,4 méteres hosszhoz képest), jóval nagyobb kényelemmel, és használata szinte semmilyen kompromisszumot nem kíván a hétköznapok során. Sokkal drágább lenne? Szinte egyezik az alapáruk, feltéve, hogy nem a tesztben szereplő Trailhawk csúcsmodellre fáj a fogunk.
A Jeep modellkínálatában a Wrangleren kívül csak a Renegade az, amely a háborús Willys Jeep formáját hordozza, tehát a két kerek lámpát és a függőleges hűtőrácsot. Ennek kifejezetten lehet örülni, mert alapvetően dögösen néz ki, és merőben eltér attól, amit a kompakt kategóriában szereplő egyéb szabadidő-autók képviselnek. A tesztautó citromsárga színe mondjuk erre önmagában elegendő, de a Jeepnek még ez is jól áll, ha nem vagyunk túlságosan introvertáltak.
A Renegade külsején szembeötlő annak robusztussága is, a fekete színű műanyag betétek és a tisztességes hasmagasság már sejtetik, hogy ezzel az autóval nem csak fekvőrendőröket lehet leküzdeni. Első és hátsó lökhárítója a Jeep szerint kategóriaelső, 30 és 34 fokos terepszöget biztosít.
A Renegade külsején szembeötlő annak robusztussága is, a fekete színű műanyag betétek és a tisztességes hasmagasság már sejtetik, hogy ezzel az autóval nem csak fekvőrendőröket lehet leküzdeni. Első és hátsó lökhárítója a Jeep szerint kategóriaelső, 30 és 34 fokos terepszöget biztosít.
Egy Jeep esetén nem feltétlenül fantáziálunk jól összerakott utastérről, de nem csak emiatt meglepő fordulat, ami odabent fogadja a vezetőt és utasait. Egy dolog, hogy a Renegade belseje a márka múltjához képest meglepően kifinomult, az viszont kifejezetten kellemes csalódás, hogy az összhatás még saját méretkategóriájában is különösen jónak számít.
A középső, Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis, 8,4 colos érintőképernyő kellemes képet ad, kezelése gyors és egyszerű, akárcsak az alatta elhelyezkedő klímavezérlő panelnek. A bőrkormány fogása kiváló, a rajta lévő gombok jelentése egyértelmű, azt pedig kifejezetten jól kitalálták, hogy a hangerőt és a zeneszámok közötti váltást nem itt, hanem a kormány hátulján elhelyezett gombokkal irányíthatjuk, amelyek remekül kézre esnek.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/07/06/jeep-renegade-trailhawk-teszt/
A középső, Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis, 8,4 colos érintőképernyő kellemes képet ad, kezelése gyors és egyszerű, akárcsak az alatta elhelyezkedő klímavezérlő panelnek. A bőrkormány fogása kiváló, a rajta lévő gombok jelentése egyértelmű, azt pedig kifejezetten jól kitalálták, hogy a hangerőt és a zeneszámok közötti váltást nem itt, hanem a kormány hátulján elhelyezett gombokkal irányíthatjuk, amelyek remekül kézre esnek.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/07/06/jeep-renegade-trailhawk-teszt/