A Fiat 1994 és 2011 között közösen fejlesztette a Fiat Scudot a Peugeot-Citroennel, majd 2016 és 2020 között a Renault Trafic alapjára készült a Fiat Talento.
Ezekkel azonos kategóriában a Stellantisnál jelenleg következő “klónokat” lehet kapni: Peugeot Expert és Traveller, Citroën Jumpy és Spacetourer, Opel Vivaro és Zafira Life. Ezek a Stellantis úgynevezett EMP2-es platformjára épülnek. Erre a platformra készül a Scudo és az Ulysse is majd.
Ezekkel azonos kategóriában a Stellantisnál jelenleg következő “klónokat” lehet kapni: Peugeot Expert és Traveller, Citroën Jumpy és Spacetourer, Opel Vivaro és Zafira Life. Ezek a Stellantis úgynevezett EMP2-es platformjára épülnek. Erre a platformra készül a Scudo és az Ulysse is majd.
A furgon változatot a Fiat Scudónak, az ablakos, kisbusz változatot pedig Ulysse-nek nevezte el. A Stellantis még csak egyetlen fotót közölt az autókról, de a testvérmodellekből nagyjából ki lehet következtetni a méreteket, azok 4,6, 4,9 és 5,3 m hosszúságú változatban kaphatóak.
Újdonság, hogy mindkét változatból lesz teljesen belsőégésű motoros, illetve teljesen elektromos meghajtású is. Előbbi 1,6 és 2 literes dízelmotorokat jelent, 90 és 177 lóerő közötti teljesítménnyel, manuális és automata váltóval.
Az elektromos változatok valószínűleg a többi márkánál is használt 50, illetve 75 kWh-s akkumulátorokat kapják majd, előbbi nagyjából 200, utóbbi pedig 300 kilométer megtételére elegendő.
Újdonság, hogy mindkét változatból lesz teljesen belsőégésű motoros, illetve teljesen elektromos meghajtású is. Előbbi 1,6 és 2 literes dízelmotorokat jelent, 90 és 177 lóerő közötti teljesítménnyel, manuális és automata váltóval.
Az elektromos változatok valószínűleg a többi márkánál is használt 50, illetve 75 kWh-s akkumulátorokat kapják majd, előbbi nagyjából 200, utóbbi pedig 300 kilométer megtételére elegendő.
Mindkét modellt Franciaországban, Hordainben gyártják majd, de ez nem újdonság, a régi Ulysse-t 1994 és 2002 között, a régi Scudót pedig 1996 és 2012 között gyártották ebben az üzemben.