A 2004-es Genfi Autószalonon mutatták be a Trepiuno tanulmányautót, amellyel a Fiat modern köntösbe öltöztette az 1957-es 500-ast, és megteremtette a saját retroautóját.
Akkor még talán nem is gondolták, mekkora siker lesz és azt sem, hogy több mint hárommillió példányban fog elkészülni ez a modell.
A tanulmánymodell egyébként 3,3 méter hosszú volt, a végleges változat viszont 3,55 méterre “nőtt”.
Az elmúlt húsz évben számtalan különkiadás készült az 500-as sima és kabrió változatából, majd megjelent az Abarth kínálatában is az 500-as mérgesebb, erősebb kivitele.
Akkor még talán nem is gondolták, mekkora siker lesz és azt sem, hogy több mint hárommillió példányban fog elkészülni ez a modell.
A tanulmánymodell egyébként 3,3 méter hosszú volt, a végleges változat viszont 3,55 méterre “nőtt”.
Az elmúlt húsz évben számtalan különkiadás készült az 500-as sima és kabrió változatából, majd megjelent az Abarth kínálatában is az 500-as mérgesebb, erősebb kivitele.