A 70 lóerős, egyliteres benzinmotorra épülő hajtáslánc 12 voltos indítómotor/generátort kap, amely a stop-start funkció csendes és zökkenőmentes kiszolgálása mellett ráadásul még fékenergia-visszanyerésre is szolgál.
Az autó 30 km/óra alatt akár menet közben is leállítja benzinmotorját, ha kitesszük üresbe – ezt mondjuk senkinek nem ajánljuk, meglehetősen furcsa elképzelés, hogy a gyár arra biztatja ügyfeleit, suhanjanak úgy a városban, hogy közben nincs kapcsolat a motor és a kerekek között, és vészhelyzetben nincs lehetőség hirtelen gázadással menekülni…
No de ne akadjunk fenn ezen, a lényeg, hogy az autó normál esetben 20, a Panda Crossnál 30 százalékkal takarékosabb, mint a korábbi 69 lóerős, 1,2 literes Fire motorral szerelt verziók.
Az autó 30 km/óra alatt akár menet közben is leállítja benzinmotorját, ha kitesszük üresbe – ezt mondjuk senkinek nem ajánljuk, meglehetősen furcsa elképzelés, hogy a gyár arra biztatja ügyfeleit, suhanjanak úgy a városban, hogy közben nincs kapcsolat a motor és a kerekek között, és vészhelyzetben nincs lehetőség hirtelen gázadással menekülni…
No de ne akadjunk fenn ezen, a lényeg, hogy az autó normál esetben 20, a Panda Crossnál 30 százalékkal takarékosabb, mint a korábbi 69 lóerős, 1,2 literes Fire motorral szerelt verziók.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2020/01/10/fiat-500-hybrid-fiat-panda-hybrid/