Akár 2 tonnás hasznos terhelhetőségével az új Jumper a Citroën-haszonjárműcsalád legizmosabb tagja, ugyanakkor sosem látott, személyautókhoz méltó felszerelésekkel is büszkélkedhet, melyek optimális körülményeket biztosítanak a munkavégzéshez.
A Citroën Jumper zárt furgon, alváz-kabin és -duplakabin, illetve plató-kabin és duplakabin változatokban érhető el. 4-féle hosszúság, 3-féle tengelytávés 3-féle magasság választható.
Az új 2,2 literes dízelmotor például 120, 140 és 180 lóerős változatban is rendelkezésre áll, és alapból egy új 6 fokozatú kézi sebességváltó kapcsolódik hozzá. A BlueHDi 140 és 180 motorhoz most először 8 fokozatú automata váltó is kérhető.
Az új Jumper természetesen elektromos változatban is elérhető. Az előző, 90 kW/122 LE-s villanymotort felváltó elektromos motor 200 kW/270 LE teljesítményre képes, a leadott maximális nyomaték pedig 260 Nm-ről 400 Nm-re nőtt. A korábbi 37 vagy 70 kWh-s akkumulátor helyett mostantól csak egyféle – 110 kWh kapacitású – akkumulátor lesz elérhető, mely akár 420 km WLTP szerinti hatótávolságot is képes biztosítani.
A Citroën Jumper zárt furgon, alváz-kabin és -duplakabin, illetve plató-kabin és duplakabin változatokban érhető el. 4-féle hosszúság, 3-féle tengelytávés 3-féle magasság választható.
Az új 2,2 literes dízelmotor például 120, 140 és 180 lóerős változatban is rendelkezésre áll, és alapból egy új 6 fokozatú kézi sebességváltó kapcsolódik hozzá. A BlueHDi 140 és 180 motorhoz most először 8 fokozatú automata váltó is kérhető.
Az új Jumper természetesen elektromos változatban is elérhető. Az előző, 90 kW/122 LE-s villanymotort felváltó elektromos motor 200 kW/270 LE teljesítményre képes, a leadott maximális nyomaték pedig 260 Nm-ről 400 Nm-re nőtt. A korábbi 37 vagy 70 kWh-s akkumulátor helyett mostantól csak egyféle – 110 kWh kapacitású – akkumulátor lesz elérhető, mely akár 420 km WLTP szerinti hatótávolságot is képes biztosítani.