Csaknem négy évvel bemutatása után megérkezett az első komolyabb facelift a Tonaléhoz, de elsősorban az autó oldalán történtek nagy változások. Viszont érkezett három új szín és több új felni is az autóhoz.
A legnagyobb változás az autó orrán történt, az Európai Unió új előírásainak megfelelően középre került a rendszámtábla.
Emiatt áttervezték a teljes lökhárítót, hangsúlyosabb lett a légbeömlő, de ami a legnagyobb változás, hogy az autó pajzsát, azaz a scudettót is áttervezték.
Homorú rácsozata így az Alfa Romeo szupersportautójának, a 33 Stradale pajzsára hasonlít így. Monokróm színűek (fekete-ezüst) lettek az emblémák, csakúgy, mint a Junioron.
A legnagyobb változás az autó orrán történt, az Európai Unió új előírásainak megfelelően középre került a rendszámtábla.
Emiatt áttervezték a teljes lökhárítót, hangsúlyosabb lett a légbeömlő, de ami a legnagyobb változás, hogy az autó pajzsát, azaz a scudettót is áttervezték.
Homorú rácsozata így az Alfa Romeo szupersportautójának, a 33 Stradale pajzsára hasonlít így. Monokróm színűek (fekete-ezüst) lettek az emblémák, csakúgy, mint a Junioron.




















