A ferdehátú mellett már kabrió változatban is elérhetők a teljesen elektromos Abarth modellek. Az elektromos Fiat 500-ból is létezik kabrió változat így várható volt, hogy az Abarth sem hagyja ki ezt a ziccert.
Az Abarth eddig az Acid sárga és Poison kék színt mutatta meg a teljesen elektromos modellekhez, de most már tudni a többi szín nevét is: Antidote fehér, Venom fekete és Adrenalin piros fényezéssel is elérhetőek lesznek az 500-asok.
A színek közül mindenképp a legvagányabb az Acid sárga és a Poison kék, nemhiába szerepelnek ezek a reklámfotókon.
A benzinvérű autórajongók nehezen tudják elképzelni, hogy a sportossága mellett a “hangosságáról” is méltán híres Abarth márka mostantól csöndben gyorsul… Ezt az átmenetet segíti az elektromos Abarthokban megtalálható hanggenerátor, amely a benzinmotoros változat hangját “utánozza”. Az Abarth Sound Generator a Turismo változatoknál az alapfelszereltség része lesz.
A színek közül mindenképp a legvagányabb az Acid sárga és a Poison kék, nemhiába szerepelnek ezek a reklámfotókon.
A benzinvérű autórajongók nehezen tudják elképzelni, hogy a sportossága mellett a “hangosságáról” is méltán híres Abarth márka mostantól csöndben gyorsul… Ezt az átmenetet segíti az elektromos Abarthokban megtalálható hanggenerátor, amely a benzinmotoros változat hangját “utánozza”. Az Abarth Sound Generator a Turismo változatoknál az alapfelszereltség része lesz.
Állítólag több mint hatezer órát töltöttek az elektromos Abarth sportos hangjának megteremtésével a Stellantis Sound Design Studio munkatársai. A hangzás alapjául a benzines sportmodell Record Monza kipufogórendszere szolgált. A két évig tartó munka során a csapat végül megteremtette a vezetési élményt teljessé tevő Abarth-hangzást. Az autó hangja változik a gyorsításkor, a lassításkor, a fékezéskor, de még a lendületes kanyarodáskor is más. Már az autó beindításakor is az Abarthokra jellemző hörgős alapjáratot halljuk, sőt “túráztathatjuk” is a motort! Természetesen mindez kikapcsolható és onnantól hangtalanul suhanhatunk tovább.
Az autó beltere nagyon sportosra sikerült, a sportülések fejtámláján visszaköszön a skorpió logó, és mindenhol kék és sárga cérnát használtak. A kijelzők itt is teljesen digitálisak, mint a “sima” elektromos 500-asban, de természetesen az Abarthoz illően sportosabb grafikával dolgoznak.
Az Abarthban 42 kilowattórás akkumulátor van, és akár 265 kilométer is lehet a hatótávolsága. A 80 százalékos töltöttség gyorstöltővel 35 perc alatt elérhető.
Az elektromotor az első kerekeket hajtja, 155 lóerős teljesítménnyel és 235 newtonméterrel. 0-ról 100 km/h-ra 7 másodperc alatt gyorsul.
Az Abarthban 42 kilowattórás akkumulátor van, és akár 265 kilométer is lehet a hatótávolsága. A 80 százalékos töltöttség gyorstöltővel 35 perc alatt elérhető.
Az elektromotor az első kerekeket hajtja, 155 lóerős teljesítménnyel és 235 newtonméterrel. 0-ról 100 km/h-ra 7 másodperc alatt gyorsul.
Ugyan a kínálatban jelenleg még elérhető benzinmotoros 695-ös Abarth picit jobban (6,7 másodperc alatt) gyorsul százra, a “villanyabarth” viszont 20-ról 40-re, és 60-ról 100 km/órára is 1-1 másodperccel rugalmasabb, mint a hagyományos meghajtású társa. Baloccóban, a Fiat gyári tesztpályáján egy körön egy teljes másodperccel jobb az elektromos Abarth, mint a 695-ös.