Suzuki Swift
KÜLSŐMEGJELENÉSD E S I G N
Erőt sugárzó megjelenés
Stílusos, modern, kecses, vonzó. Merülj el a Swift külsejében, nézd meg a róla készült videónkat!
Karakteres külső
Az új Swift megörökölte a népszerű típus jellegzetes stílusát, de új elemeivel friss és naprakész külsőt öltött. Színes egyéniség, amely az érzékekre hat. Ha mellette dönt, minden nap alig várja majd, hogy a kormánya mögé ülhessen, és kezdetét vegye a vezetés izgalmas élménye.
Teljesítmény
0
LE
Csomagtér
0
Liter
Fogyasztás
0
l/100km
CO2
0
g/km
BELSŐDESIGN
Sportos belső
A műszerfal tervezése során a vezetőt helyezték a középpontba. A versenyautókra jellemző D-alakú kormánykerék, a határozott tartású ülések, és a vezető felé fordított középkonzol sportos hangulatot teremtenek.
FELSZERELTSÉGMOTORVÁLASZTÉK
Kiemelkedő teljesítmény
Intenzíven gyorsul és magabiztosan tartja a kijelölt ívet. Az új Swift tervezői kiemelt figyelmet fordítottak a hajtáslánc minden részletére, legyen szó akár az 1.2 DUALJET, akár az 1.0 BoosterJet motorról, így tökéletesen érezheti és az irányítása alatt tarthatja az autót.
Felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztás vegyes használat mellett: WLTP szabvány szerint: 4,424 – 8,24 l/100 km, NEDC szabvány szerint: 3,9 – 6,8 l/100km, és CO2-kibocsátás vegyes használat mellett: NEDC szabvány alapján: 91-154 g/km, WLTP szabvány esetében: 98,99 – 186,93 g/km.
TECHNOLÓGIAOKOSTÁRS
Smart Hybrid
A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését egy kompakt villanymotor és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.
RÉSZLETEKBIZTONSÁG
Kisebb tömeg, nagyobb szilárdság
Az új generációs HEARTECT padlólemez kiemelkedően merev szerkezete és az ütközési energia hatékony elosztása hozzájárul a törésbiztonság javításához. A nagyszilárdságú acél használatával a padlólemez könnyebb lett, ez pedig a menettulajdonságokat és az üzemanyag-fogyasztást is javítja. Új tervezésű futóművével és a korábbi modellekből ismerős közvetlen kormányzásával a Swift jobban kanyarodik és minden eddiginél élvezetesebben vezethető.
A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.