Suzuki Technológiák

Suzuki Technológiák

TECHNOLÓGIÁK - SUZUKI


Ismerje meg közelebbről és részletesebben a Suzuki fejlett technológiáit!

Suzuki Lágy Hibrid - 12V
Suzuki Lágy Hibrid - 48V
Hálózatról Tölthető Hibrid
suzuki-hybrid-technologiak

Hibridtechnológia.


Eljött az idő, hogy megtapasztalja a Suzuki Hybrid benzin-elektromos üzemű fejlett, hibrid járműtechnikai rendszereinket. A hibridtechnológia csökkenti a szén-dioxid kibocsátást, és javítja az üzemanyag-takarékosságot, ami alacsonyabb költségeket jelent. A Suzuki Hybrid technológiáját kis súlyú karosszériáinkkal egyesítve nemcsak még gazdaságosabbak, de fürge teljesítményt is biztosítanak.

LÁGY HIBRID - 12V

suzuki-hybrid-12v

Ez a 12 voltos hibrid rendszer olyan helytakarékos, egyúttal könnyűsúlyú egység, amely magában foglalja a generátorként és indítómotorként egyaránt működő integrált indítógenerátort (más néven ISG). A motorhoz szíjjal kapcsolódó ISG a jármű elindulásakor és gyorsításakor segíti a motor működését, ezenkívül regeneratív fékezéssel áramot is fejleszt, ami hozzájárul az üzemanyag-takarékosság javításához és a szén-dioxid kibocsátás csökkentéséhez.
Az autókhoz kifejlesztett hibrid benzin-elektromos motorrendszerünk a vezető ülés alatt elhelyezett nagy teljesítményű,
kompakt lítiumion-akkumulátor segítségével energiatárolásra is képes, emellett az
integrált indítógenerátorral működtetett motorleállító funkciót (stop & start) is tartalmaz.

A Suzuki Hybrid 12V rendszer csak az első hidegindításkor használja a motor hagyományos indítómotorját,
minden egyéb körülmény esetén az ISG-egység segítségével teszi lehetővé a motor zökkenőmentes és csendes újraindítását.

A hibrid gyorsulás közben biztosított energiarásegítés miatt úgy nevezett lágy hibrid rendszernek tekinthető,
amely ideális a kompakt autókban történő alkalmazás szempontjából, és mindössze 6,2 kg-mal növeli az összsúlyt.

A regeneratív fékezésnek köszönhetően, amelynek során a kinetikus energia villamos energiává alakul,
az ISG a hagyományos generátoroknál nagyobb hatásfokkal termel áramot. Az ISG-egység azonnal érzékeli a fékpedál lenyomását,
és egyaránt tölti a lítiumion-akkumulátort és a 12 voltos hagyományos akkumulátort.

ELÉRHETŐ MODELLEK:

*Az Ignis és a Swift modellekhez a motort, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva.

LÁGY HYBRID - 48V

suzuki-hybrid-48v
A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik. A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését. Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.
suzuki-hybrid-nyomatekkiegyenlites
Nyomatékkiegyenlítés.

A nyomatékkiegyenlítés az ISG nyomatékát felhasználva rásegít a benzinmotor forgatónyomatékára, így kompenzálja a gyorsítási folyamat során fellépő késleltetett motorválaszt.
suzuki-hybrid-nyomateknoveles
Nyomatéknövelés.

A nyomatéknövelés zökkenőmentesebbé teszi a gyorsítást azáltal, hogy az ISG forgatónyomatékával támogatja a benzinmotor nyomatékát, amíg a turbófeltöltő a motorba nem juttatja a sűrített levegőt.
suzuki-hybrid-isg
ISG alapjárati mód.

Mikor a kuplungot kinyomjuk a lassításhoz, és a motor fordulatszáma az alapjárati fordulatig csökken, az ISG alapjáraton tartja a benzinmotort és leállítja az üzemanyag-felhasználást. Miután az alapjárat folytonos, a jármű igény szerint bármikor visszagyorsítható.

*A Vitara, SX4 S-Cross és Swift Sport modellekhez a motort, a turbófeltöltőt, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, turbófeltöltő, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva.

HIBRID

plug-in-hybrid
Az elektromotor csendesen és zökkenőmentesen beindítja a járművet, és egyedül hajtja alacsony sebességen.

Magasabb sebességen és intenzív gyorsuláskor az elektromotor
és az erős, mégis nagymértékben üzemanyag-takarékos 1,8 literes benzinmotor hajtja az autót, miközben szükség esetén a hibrid akkumulátor töltését is biztosítja.

Ha az akkumulátor töltöttségi állapota alacsony, a benzinmotor vezetés közben tölti az akkumulátort az inverteren keresztül, illetve az elektromotor a regeneratív fékezés során keletkező energiát használja áramgenerálásra és az akkumulátor töltésére.

Ha megállítja az autót, az összes egység leáll az energiaveszteség megakadályozása érdekében.
Image

ELÉRHETŐ MODELLEK:

*A Hibrid Vitara és a Swace modellhez a motort, az elektromotort, a hibrid rendszer elemeit, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodását és a váltószerkezetet illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro+ (motor, elektromotor, a hibrid rendszer elemei, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodása, váltószerkezet) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

ELEKTROMOS HÁLÓZATRÓL TÖLTHETŐ HIBRID

suzuki-full-hybrid

Külső hálózatról is tölthető!

Hibrid üzemmódok:
-EV (Csak elektromos hajtás)
-HV (Benzinmotor + elektromos hajtás)
-Auto EV/HV (Automatikus EV/HV)
-CHG (Akkumulátor töltés)

Gyorsítás és egyenletes haladás során az akkumulátorból származó energia elektromotorhoz jut és ez hajtja meg a kerekeket. Amikor az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony a belsőégésű motor beindul, hogy mechanikus erőt továbbítson a kerekeknek, ilyenkor úgy működik, mint egy hagyományos hibridautó.

ELÉRHETŐ MODELL:

*Az Across modellhez a motort, az elektromotorokat, a hibrid rendszer elemeit, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodását, külső töltőegységet és a váltószerkezetet illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro+ (motor, elektrormotor, a hibrid rendszer elemei, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodása, külső töltőegység, váltószerkezet) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

Ismerje meg a Suzuki technológiát, kisfilmjeink segítségével!

MOTOROK

A BoosterJet motorok fogyasztása optimalizált.
Kisebb üzemanyag igény és már alacsony fordulatszámon elérhető maximális dinamizmus jellemzi őket.
Fedezze fel a BoosterJet motorban rejlő lehetőségeket legnépszerűbb modelljeinkben!
A BoosterJet motorok fogyasztási és kibocsátási adatai modelltől függően eltérőek.

Az adatok tájékoztató jellegűek.
swift-sport-boosterjet

Suzuki Swift Sport
1.4 BoosterJet


A lendületes ferdehátú Swift Sport egyedülálló teljesítménye az erősen reszponzív gyorsulásnak köszönhető, amelyet a továbbfejlesztett, 230Nm nyomatékot biztosító, erőteljes turbómotor tesz lehetővé.

Az üzemanyag-fogyasztás vegyes használat mellett: WLTP szabvány szerint: 5,192 – 6,527 l/100 km, NEDC szabvány szerint: 4,3-5,3 l/100km, CO2-kibocsátás vegyes használat mellett: WLTP szabvány esetében: 110,88 -147,43 g/km, NEDC szabvány alapján: 97,55 – 120,91 g/km.

A változtatás jogát fenntartjuk.
suzuki-vitara-boosterjet

Suzuki Vitara
1.4 BoosterJet


A Vitara BoosterJet motorja példát mutat a teljesítmény és a hatékonyság terén.

Az erőteljes, négyhengeres 1.4 BoosterJettel sportos az autó, mérsékelt üzemanyag-fogyasztás mellett.

Felszereltségtől és motorizáltságtól függő üzemanyag-fogyasztás vegyes használat mellett: WLTP szabvány szerint: 4,939 – 7,31 l/100 km, NEDC szabvány szerint: 4,2-5,5 l/100km, CO2-kibocsátás vegyes használat mellett: WLTP szabvány esetében: 111,49 -165,24 g/km, NEDC szabvány alapján: 96,36 – 124,53 g/km.

A változtatás jogát fenntartjuk.
suzuki-sx4-scross

Suzuki SX4 S-CROSS
1.4 BoosterJet


Dinamikus motorjaival és precíz váltóival a SX4 S-CROSS mindig könnyedén küzdi le az elé kerülő akadályokat, legyen szó akár a nagyvárosi dzsungel útvesztőiről, akár az országutak végtelennek tűnő kilométereiről.

A méretcsökkentés elve alapján tervezett, közvetlen üzemanyag-befecskendezéses, turbótöltésű motor kis lökettérfogata ellenére is magasabb teljesítményt és forgatónyomatékot ad le, mint egy nála nagyobb blokk, üzemanyag-fogyasztása viszont jóval alacsonyabb.

Felszereltségtől és motorizáltságtól függő üzemanyag-fogyasztás vegyes használat mellett: WLTP szabvány szerint: 4,907-7,241 l/100 km, NEDC szabvány szerint: 4,2 – 5,5 l/100km, CO2-kibocsátás vegyes használat mellett: WLTP szabvány esetében: 110,75 -163,3 g/km, NEDC szabvány alapján: 95,77-123,73 g/km

A változtatás jogát fenntartjuk.

AllGrip.

AllGrip összkerékmeghajtás a még nagyobb kalandokért.
Vállalatunk 1970 óta folyamatosan tökéletesíti az összkerékhajtását,
ami magasabb szintre emeli a Suzuki autók képességeit.

AllGrip SELECT

Image

Auto


Alacsony fogyasztást biztosít az átlagos útviszonyok közt. A rendszer csak akkor kapcsol összkerékhajtásra, ha csúszást érzékel.
Image

Sport


Élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsó kerekekre. A gázpedál/ nyomaték-karakterisztika optimalizálásával a motor élénkebben reagál a gázadásra.
Image

Snow


Optimális beállítás a havas, poros és lefagyott utakra. Nagyobb tapadást biztosít, amikor útfelületeken gyorsít, és az autó még a csúszós utakon is stabilabban halad.
Image

Lock *


Kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy homok fogságából. A rendszer több nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre, és a feladathoz optimalizálja az ESP® és egyéb technológiák működését.

* 60 km/órás sebességnél átkapcsol Snow üzemmódba.

ELÉRHETŐ MODELLEK:

AllGrip AUTO

Image

Az optimális 4WD rendszer


Az ALLGRIP AUTO az optimális 4WD rendszer, amely megkönnyíti a mindennapos vezetést különösen a csúszós vagy havas útfelületen.
A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel,
amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.

ELÉRHETŐ MODELLEK:

AllGrip PRO

allgrip-pro

Az AllGrip Pro


Az AllGrip Pro-nak köszönhetően az autó minden helyzethez alkalmazkodik.
Ha a haladás nehézzé válik, tegye az osztóműt 4L üzemmódba a maximális nyomaték és vonóerő elérése érdekében.
Egyenletes off-road csapáson vagy hófedte utakon váltson 4H üzemmódba,
és élvezze az összkerékhajtás nyújtotta vonóerőt nagyobb sebességnél is.
Ha visszaér a burkolt útra, váltson vissza 2H (kétkerékmeghajtás) üzemmódba a simább,
csendesebb és üzemanyag-takarékosabb autózáshoz.

ELÉRHETŐ MODELL:

Az új WLTP előírások bemutatása.

A Világszinten Összehangolt Könnyűgépjármű-vizsgálati Eljárás (a továbbiakban: WLTP) üzemanyag fogyasztás és kibocsátás mérésre használt új laboratóriumi tesztjeit úgy dolgozták ki, hogy azok a meglévő, 1980-as években bevezetett NEDC teszthez képest a modern vezetési körülményeknek megfelelőbb értékeket produkáljanak.

Az új WLTP tesztfeltételeket EU-s jogszabály határozza meg, és azok európai megvalósítása ebben az évben elkezdődik.
Az új WLTP teszt lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy megtekintsék az adott jármű pontos, reprezentatív, tényleges útteljesítményt tükröző környezeti teljesítmény adatait.

A régi (NEDC) teszt és az új (WLTP) módszer között számos különbség van. Néhány fő különbség:


• A WLTP teszt hosszabb távon történik és szigorúbb feltételek között, mint az NEDC.
• A tesztsebességek magasabbak, ami a modern autópálya vezetési stílust tükrözi.
• A használt hőmérséklet tartomány szélesebb.
• A teszt minden járműberendezést figyelembe vesz.

A WLTP előírások megvalósítása.

Az alábbiakban megtalálható néhány, az összes autómárkára vonatkozó időpont:

• 2017. szeptember 1. A fenti dátumtól kezdve minden újonnan bevezetett járművet tesztelni kell WLTP feltételek szerint.
• 2018. szeptember 1. Minden újonnan regisztrált járművet tesztelni kell WLTP feltételek szerint.
• 2019. január A reklámozott járműadatokat frissíteni kell a WLTP üzemanyag fogyasztási adatokkal.

Annak érdekében, hogy az autóvásárlók könnyen megértsék, hogyan hasonlítható össze egy régi NEDC feltételek szerint tesztelt jármű egy új WLTP feltételek szerint tesztelt járművel, a szabályozó hatóságok megkérték az összes gyártót, hogy továbbra is NEDC eredményeket közöljenek. Ez azt jelenti, hogy a már WLTP feltételek szerint tanúsított járművek eredményeit konvertálják egy NEDC szerint megfelelő értékre. A tájékoztatókban található üzemanyag fogyasztási és CO2 kibocsátási adatok ezért továbbra is NEDC adatokként jelennek meg. 

A WLTP tesztre és a háttérre vonatkozó összes részlet elérhető az alábbi weboldalon: https://wltpfacts.eu

További részletek Suzuki CarNet márkakereskedésünkben.

ÍRJON NEKÜNK!

A CarNet Csoport tagjai adatkezelési tájékoztatójának megismerése után hozzájárulok, hogy a jelen űrlappal igényelt ajánlatkérés, tesztvezetés, vagy szerviz-szolgáltatás kapcsán személyes adataimat a CarNet Csoport tagjai kezeljék. Hozzájárulásomat visszavonásig, vagy az adatkezelési tájékoztatóban rögzített időpontig adom.

Ide kattintva tudja elolvasni és letölteni az adatvédelmi tájékoztatónkat.