R5 TURBO 3E E-TECH
100% ELECTRIC

ELEKTROMOSANVEZÉRELTDRIFTELÉS

MINDIG TURBÓ,
EZÚTTAL ELEKTROMOS.


Sok sikert aratott a raliversenyzésben, megdobogtatta a szíveket és díjakat hozott el... Az R5 Turbo 2 idén 40 éves!

Mi lenne jobb módja a tiszteletadásnak, mint az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric köszöntése: 100%-ban elektromos, ugyanolyan kidolgozott, ugyanolyan hatékony, ugyanolyan látványos...

Egy korszerűvé varázsolt ikon.
renault-r5-turbo-etech-electric

100%-BAN
JÁTÉKOS.


A DIZÁJN MARGÓJÁRA.

A karosszériavédőket, a lökhárítókat és minden felületet átterveztek e koncepcióautóhoz, amely 25 cm-rel szélesebb, mint a „Turbo 2“.

A részletek közé tartoznak a lilás-rózsaszínű ablakok, a driftelés közben világító piros LED-betétek és a kormánykeréken lévő megvilágított logó.

Elektromos

0

%

Teljesítmény

0

Le

Nyomaték

0

Nm

Tömeg

0

Kg

BELSŐDESIGN

renault-r5-turbo-etech-electric

MINDEN A
DRIFTELÉSRŐL SZÓL.


A driftelésre tervezett beltér miatt szigorúan kétüléses az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric szükségszerűen hátsókerék-hajtású.

A szénszálas karosszéria egy csőszerkezetű alvázat ölel körbe, a sima felületű gumikat driftelésre tervezték, a kameratartók pedig lehetővé teszik az egyes autózások rögzítését és megosztását.

Az egyszerre sportos és kényelmes belső teret úgy tervezték, hogy a versenyző magabiztosan teljesíthessen. A bukókeretek biztonságot, a formatervezett ülések támaszt nyújtanak, a kárpitozás védelmet ad...

FELSZERELTSÉGMOTORVÁLASZTÉK

renault-r5-etech-electric-koncepcioauto

100%-BAN TELJESÍTMÉNYORIENTÁLT.


FANTASZTIKUS, IKONIKUS, SPORTOS.

A 100%-ban elektromos új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric nem titkoltan: ugyanolyan erős, mint elődje, miközben továbbviszi és modernizálja annak ikonikus stílusát. Légterelő, légbeömlők, vonalvezetés, színválaszték: lehetetlen szem elöl téveszteni!

És a 280 kW-os (380 LE-s) motor felvillanyoz minden utazást.
renault-r5-e-tech-electric-koncepcioauto
280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.
renault-r5-e-tech-electric-koncepcioauto
ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.

GALÉRIAKÉPEKDESIGN

VIDEÓ