R5 TURBO 3E E-TECH
100% ELECTRIC
ELEKTROMOSANVEZÉRELTDRIFTELÉS
MINDIG TURBÓ,
EZÚTTAL ELEKTROMOS.
Sok sikert aratott a raliversenyzésben, megdobogtatta a szíveket és díjakat hozott el... Az R5 Turbo 2 idén 40 éves!
Mi lenne jobb módja a tiszteletadásnak, mint az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric köszöntése: 100%-ban elektromos, ugyanolyan kidolgozott, ugyanolyan hatékony, ugyanolyan látványos...
Egy korszerűvé varázsolt ikon.
100%-BAN
JÁTÉKOS.
A DIZÁJN MARGÓJÁRA.
A karosszériavédőket, a lökhárítókat és minden felületet átterveztek e koncepcióautóhoz, amely 25 cm-rel szélesebb, mint a „Turbo 2“.
A részletek közé tartoznak a lilás-rózsaszínű ablakok, a driftelés közben világító piros LED-betétek és a kormánykeréken lévő megvilágított logó.
Elektromos
0
%
Teljesítmény
0
Le
Nyomaték
0
Nm
Tömeg
0
Kg
BELSŐDESIGN
MINDEN A
DRIFTELÉSRŐL SZÓL.
A driftelésre tervezett beltér miatt szigorúan kétüléses az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric szükségszerűen hátsókerék-hajtású.
A szénszálas karosszéria egy csőszerkezetű alvázat ölel körbe, a sima felületű gumikat driftelésre tervezték, a kameratartók pedig lehetővé teszik az egyes autózások rögzítését és megosztását.
Az egyszerre sportos és kényelmes belső teret úgy tervezték, hogy a versenyző magabiztosan teljesíthessen. A bukókeretek biztonságot, a formatervezett ülések támaszt nyújtanak, a kárpitozás védelmet ad...
FELSZERELTSÉGMOTORVÁLASZTÉK
100%-BAN TELJESÍTMÉNYORIENTÁLT.
FANTASZTIKUS, IKONIKUS, SPORTOS.
A 100%-ban elektromos új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric nem titkoltan: ugyanolyan erős, mint elődje, miközben továbbviszi és modernizálja annak ikonikus stílusát. Légterelő, légbeömlők, vonalvezetés, színválaszték: lehetetlen szem elöl téveszteni!
És a 280 kW-os (380 LE-s) motor felvillanyoz minden utazást.
280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.
ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.
Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.