Hírek
Új Peugeot 2008
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Benzines és dízel mellett teljesen elektromos Peugeot 2008 is készül. A franciák kis szabadidő-autója jól néz ki kívül-belül és egy rakás nagyszerű ötlet van benne. Olyan vadászmezőre érkezik meg a Peugeot 2008-as, ahol minden gyanútlanul kóborló vásárlóra megszámlálhatatlan mennyiségű kicsi szabadidő-autó jut. A 2008-ast ezért úgy csinálták meg, hogy feltűnően kívánatos legyen és legalább annyira trendi, mint bármilyen aktuális sláger. Mert mi lehet divatosabb egy SUV-nál? Hát, ha még elektromos is!
Izgalmas az oldalán a két háromszög alakú törés és jól áll neki a kétszínű fényezés, még fehérben is mutatós autó. Kötelező elemként ezt is körbeműanyagozták, viszont azon meglepődtem, hogy a GT változaton valóban két kipufogóvégből jönnek a gázok. Érzik még mindig ezt a fekete sávba rendezett hátsó lámpát és a közte elterülő Peugeot feliratot. Részleteiben különbözik a többitől az elektromos e-2008. A hűtőrácsa más mintázatot kapott és a sárvédőre került egy apró, kéklő e betű.
Valaki még mindig nem tudja belakni a Peugeot i-Cockpitnak keresztelt belsőépítészeti irányzatot pedig már évek óta csiszolgatják. Vannak benne nehezítő tényezők, mint a lent elhelyezett, kicsike és szögletes kormány, valamint a karima fölé magasodó műszercsoport, de – azt mondják – valóban több figyelmet terel az útra. Én annyira tudok ezzel együtt élni, hogy mikor az 508-asból kiszálltam az egyhetes teszt után, rendesen vissza kellett szokni a normális elrendezésbe. Itt ráadásul eszelősen menő a háromdimenziós óracsoport. Az egész egy trükk a ferdén betolt plexivel, de baromi látványos, újító és nem utolsó sorban jól használható megoldás. Van hagyományosabb grafikájú, minimalista és navigációs képet mutató, amiben a nyíl csak úgy lebeg a térkép felett.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/12/16/peugeot-2008-suv-2019-vezettuk/
Valaki még mindig nem tudja belakni a Peugeot i-Cockpitnak keresztelt belsőépítészeti irányzatot pedig már évek óta csiszolgatják. Vannak benne nehezítő tényezők, mint a lent elhelyezett, kicsike és szögletes kormány, valamint a karima fölé magasodó műszercsoport, de – azt mondják – valóban több figyelmet terel az útra. Én annyira tudok ezzel együtt élni, hogy mikor az 508-asból kiszálltam az egyhetes teszt után, rendesen vissza kellett szokni a normális elrendezésbe. Itt ráadásul eszelősen menő a háromdimenziós óracsoport. Az egész egy trükk a ferdén betolt plexivel, de baromi látványos, újító és nem utolsó sorban jól használható megoldás. Van hagyományosabb grafikájú, minimalista és navigációs képet mutató, amiben a nyíl csak úgy lebeg a térkép felett.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/12/16/peugeot-2008-suv-2019-vezettuk/