Hírek
Az új Peugeot Partner
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Az Év Haszonjárműve és az Év Flottaautója díjat is elnyerte az új Peugeot Partner.
Első ízben adták át a brit Fleet World Év Autója díjait. A Peugeot kishaszonjárműve saját méretosztályának első helyén túl az abszolút győzelmet is kiérdemelte.
A brit Fleet World magazincsalád több mint húsz éve foglalkozik a cégautó- és flottapiaccal. Idén először szervezték meg országos konferenciájukat és szakkiállításukat, és ennek keretében meghirdették az Év Flottaautója díjat, amelyet több kategóriában is átadtak. Az új generációs Peugeot Partnert nem csupán a legkiválóbb kishaszonjárműnek választották meg, hanem az év legnagyobb jelentőségű haszonjármű-újdonságának járó címet is elhozhatta.
Első ízben adták át a brit Fleet World Év Autója díjait. A Peugeot kishaszonjárműve saját méretosztályának első helyén túl az abszolút győzelmet is kiérdemelte.
A brit Fleet World magazincsalád több mint húsz éve foglalkozik a cégautó- és flottapiaccal. Idén először szervezték meg országos konferenciájukat és szakkiállításukat, és ennek keretében meghirdették az Év Flottaautója díjat, amelyet több kategóriában is átadtak. Az új generációs Peugeot Partnert nem csupán a legkiválóbb kishaszonjárműnek választották meg, hanem az év legnagyobb jelentőségű haszonjármű-újdonságának járó címet is elhozhatta.
„Ebben a méretosztályban univerzális megoldásokra van szükség, és az új Peugeot Partner minden területet lefed” – indokolta a zsűri döntését Dan Gilkes, a Van Fleet World szerkesztője. „A kétféle tengelytáv és a kétféle karosszériahossz révén a Partner minden tevékenységhez és vállalkozáshoz képes megfelelő szállítási megoldást biztosítani. Az átdolgozott háromüléses Multi-Flex fülke, a síkba dönthető utasülés és a nyitható válaszfal kiemelkedően sokoldalúvá teszi a modellt, míg a frissen bevezetett Partner Crew Van a személy- és áruszállítás felülmúlhatatlanul rugalmas módozatát kínálja.”
A Peugeot Partner nem érte be annyival, hogy saját méretosztályának élére állt. A kis, közepes és nagy dobozos haszonjárművek, pickupok, nagy teherjárművek és zöld áruszállítók szegmensének első helyezettjeivel szintén összemérték, és a hat kategória-győztes közül a legjobbnak bizonyulva bezsebelte az Év Haszonjárműve címet is.
A Peugeot Partner nem érte be annyival, hogy saját méretosztályának élére állt. A kis, közepes és nagy dobozos haszonjárművek, pickupok, nagy teherjárművek és zöld áruszállítók szegmensének első helyezettjeivel szintén összemérték, és a hat kategória-győztes közül a legjobbnak bizonyulva bezsebelte az Év Haszonjárműve címet is.
A díj átadásakor kiemelték: „a vadonatúj Peugeot Partner hatalmas minőségi ugrás elődjéhez képest; a generációváltással járó fejlődés olyan mértékű, ami valójában egyszerűvé tette a döntést. Ha ehhez hozzávesszük a díjnyertes benzin- és dízelmotorok, a kézi és automata sebességváltók, valamint a vezetőtámogató és biztonsági rendszerek kínálatát, nem is kérdéses, hogy miért a Peugeot modellje ragadta meg leginkább a zsűri figyelmét.
Noha a harmadik generációs Peugeot Partner alig néhány hónapja jelent meg a piacon, máris számos nemzetközi szakmai elismerést kapott. Tavaly szeptemberben, a hannoveri haszonjármű szakkiállításon is elnyerte az „Év Nemzetközi Haszonjárműve” címet. Az 1992-ben alapított díj történetének ötödik díjazott Peugeot modellje kiemelkedő zajkomfortjával, gazdag technológiai és biztonsági tartalmával, széles motorválasztékával és a sok, életet leegyszerűsítő felszerelésével győzte meg a rangos zsűrit.
Noha a harmadik generációs Peugeot Partner alig néhány hónapja jelent meg a piacon, máris számos nemzetközi szakmai elismerést kapott. Tavaly szeptemberben, a hannoveri haszonjármű szakkiállításon is elnyerte az „Év Nemzetközi Haszonjárműve” címet. Az 1992-ben alapított díj történetének ötödik díjazott Peugeot modellje kiemelkedő zajkomfortjával, gazdag technológiai és biztonsági tartalmával, széles motorválasztékával és a sok, életet leegyszerűsítő felszerelésével győzte meg a rangos zsűrit.
A zsűri külön kiemelt két innovatív szolgáltatást: a túlterhelésre figyelmeztető jelzést, valamint a holttérbe kamera segítségével bepillantást engedő körkörös hátsó nézeti funkciót. Szintén fontos újdonság a világon egyedüliként alkalmazott i-Cockpit vezetői környezet, amely eddig nem tapasztalt vezetési élményt és hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé.
A díjzuhatag tavaly decemberben folytatódott, amikor a What Car? szaklap versenyén (2019 What Car? Awards) az év legjobb könnyű haszongépjárműve és az év legjobb kishaszonjárműve díjakat kapta a modell, amely aztán idén a Company Car and Van magazin „Év kishaszonjárműve” címével indított.
A What Van? szerkesztője rámutatott, hogy a Peugeot Partner hagyományosan erős flottamodell, ám az új generáció kifinomultságával, rugózási komfortjával és minden igényt kielégítő felszereltségi szintjeivel minden eddiginél szélesebb körben teszi népszerűvé.
A Company Car and Van szerkesztője arra hívta fel a figyelmet, hogy az intelligens kialakítású Partner versenytársai többségénél takarékosabb és tisztább üzemű, ráadásul versenyképes árazású haszonjármű, amelynek technológiákban bővelkedő kabinja bőségesen kínál tárolóhelyet, míg az összeszerelés minősége még személygépkocsiknak is dicsőségére válna.
A Company Car and Van szerkesztője arra hívta fel a figyelmet, hogy az intelligens kialakítású Partner versenytársai többségénél takarékosabb és tisztább üzemű, ráadásul versenyképes árazású haszonjármű, amelynek technológiákban bővelkedő kabinja bőségesen kínál tárolóhelyet, míg az összeszerelés minősége még személygépkocsiknak is dicsőségére válna.