Hírek
Hat extrém átépítés - JEEP Gladiator
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A Jeep addig üti a vasat, amíg meleg: idei koncepcióautó-gyűjteményük minden egyes darabja a frissen bemutatott Gladiator pickupra épül.
A Mercedes X-osztály mellett a Jeep Gladiator a piac egyetlen prémium (márkanevet viselő) pickupja. Ára még sem Európában, sem az USA-ban nem ismert, ám a Wrangler meredek alapárát ismerve nem kétséges, hogy amikor piacra lép, meglehetősen drágán fogja szállítani a téglát, a deszkát.
A minden évben megrendezett Jeep Safari márkatalálkozóra mindenesetre az aktuális slágertermékből készítette el szokásos tanulmányautóit a Mopar, a Jeep belső tuningcége.
A Mercedes X-osztály mellett a Jeep Gladiator a piac egyetlen prémium (márkanevet viselő) pickupja. Ára még sem Európában, sem az USA-ban nem ismert, ám a Wrangler meredek alapárát ismerve nem kétséges, hogy amikor piacra lép, meglehetősen drágán fogja szállítani a téglát, a deszkát.
A minden évben megrendezett Jeep Safari márkatalálkozóra mindenesetre az aktuális slágertermékből készítette el szokásos tanulmányautóit a Mopar, a Jeep belső tuningcége.
JEEP WAYOUT
A kalandorok autójának platóját körben nyitott vászonfedél árnyékolja, fölötte felnyitható sátor kapott helyet, amelybe beépített létrán mászhatunk fel. A plató oldalfalában tartalék üzemanyagkannákat helyeztek el, beépített kompresszort is találunk a fedélzeten. A szabad hasmagasságot 5 centivel megnövelték, a kényes szitukból 5 tonnás csörlő húzza ki az autót.
JEEP FLATBILL
Sivatagi utazásra termett a tanulmányautó, amely ezúttal nem főszereplő, csupán szállítójármű: két krosszmotor is elfér a platóján kialakított rögzítőrendszeren. A hátfal eltávolítható, a motorok mozgatását beépített, kihúzható rámpa segíti. A hasmagasság 10 centivel nőtt.
JEEP M-715 FIVE-QUARTER
Az ötnegyedes elnevezés a rég múlt idők 1,25 tonna teherbírású teherautóira utal, ahogy a kocsi megjelenése is: az 1968-as M-715 típust keltették újra életre az alacsony vászontetős, megerősített futóművű (a gyári laprugók helyett csavarrugókat építettek be), fejtámla nélküli ülésekkel szerelt autóban. A gyári 3.6 V6 motor helyébe egy 6.2 V8-ast építettek be, teljesítménye 700 lóerő körül van.
JEEP J6
Minimál Jeep, maximális pickup: a széria dupla fülkét egy üléssorosra vágták vissza, így hosszabb lehetett a plató. A letisztult megjelenés egyetlen dísze a rengeteg nagy teljesítményű kiegészítő reflektor.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/04/08/moab-jeep-safari-2019-tanulmanyok/