Hírek
A PEUGEOT megújítja szlogenjét
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A PEUGEOT márka történetében 2019. év egy új korszak kezdete. Az elektromos modellek megjelenésével a szlogen is megújul: MOTION & e-MOTION. A teljes termékpalettát érintő elektrifikáció jelképeként a genfi autószalonon a legendás PEUGEOT oroszlán is átváltozik.
A márka kétszáz éves fennállása alkalmából 2010-ben bevezette a MOTION & EMOTION jelmondatot. A termékek és a kínált szolgáltatások tekintetében is az autóipar nagy kihívásaira és az új mobilitási megoldásokra helyezte a hangsúlyt. A mérnökök és a dizájnerek összefogásával az a fajta alkímia fejeződik ki benne, mely 1810-től, a kezdetektől, meghatározó jegye a márkának. A jól ismert szlogen egyben azt is tükrözi, hogy a PEUGEOT számára az érzelem az autózás élményének mindig is központi eleme marad.
A márka kétszáz éves fennállása alkalmából 2010-ben bevezette a MOTION & EMOTION jelmondatot. A termékek és a kínált szolgáltatások tekintetében is az autóipar nagy kihívásaira és az új mobilitási megoldásokra helyezte a hangsúlyt. A mérnökök és a dizájnerek összefogásával az a fajta alkímia fejeződik ki benne, mely 1810-től, a kezdetektől, meghatározó jegye a márkának. A jól ismert szlogen egyben azt is tükrözi, hogy a PEUGEOT számára az érzelem az autózás élményének mindig is központi eleme marad.
Az elektromos vonalra utaló – kék, illetve zöld színben játszó – dikroikus „e” betű megjelenése most az energetikai átállás kihívásait jelképezi. A MOTION & e-MOTION jelmondat egyébként már a PEUGEOT e-Legend Concept tanulmány és az év végén a PEUGEOT 3008, az 508 és az 508 SW modelleken megjelenő plug-in hibrid (PHEV) technológia kommunikációjában is szerepel. A 2019-es genfi autószalont követően az új szlogen valamennyi országban bevezetésre kerül, és a márka teljes kommunikációjában – plakátokon, nyomtatott anyagokon, szalonokon, márkakereskedésekben, TV- és videokampányokban szereplő reklámfotókon – megjelenik.
Az új korszak beköszöntével párhuzamosan a PEUGEOT márka nagyköveteként ismert oroszlán is megújul. A 2018-as genfi autókiállításra a PEUGEOT Design Lab munkatársai a 160 éves márkaembléma tiszteletére egy hatalmas oroszlánt terveztek, mely a márka büszkeségét, erejét és kiválóságát szimbolizálta. Az idei kiállításon az oroszlán zöld és kék színekben jelenik meg, melyek letisztult, szoborszerű formáin is visszatükröződnek. A márkaembléma megújítása bizonyíték arra, hogy a PEUGEOT készen áll az energetikai átállásra.
Az új szlogennel felvértezve és 208 év tapasztalatával a háta mögött a PEUGEOT magabiztosan és derűsen készül a változásra: egy megújult, egyre inkább elektromos autózásra, mely továbbra is elsősorban a vezetés öröméről és az érzelmekről szól.
Az új korszak beköszöntével párhuzamosan a PEUGEOT márka nagyköveteként ismert oroszlán is megújul. A 2018-as genfi autókiállításra a PEUGEOT Design Lab munkatársai a 160 éves márkaembléma tiszteletére egy hatalmas oroszlánt terveztek, mely a márka büszkeségét, erejét és kiválóságát szimbolizálta. Az idei kiállításon az oroszlán zöld és kék színekben jelenik meg, melyek letisztult, szoborszerű formáin is visszatükröződnek. A márkaembléma megújítása bizonyíték arra, hogy a PEUGEOT készen áll az energetikai átállásra.
Az új szlogennel felvértezve és 208 év tapasztalatával a háta mögött a PEUGEOT magabiztosan és derűsen készül a változásra: egy megújult, egyre inkább elektromos autózásra, mely továbbra is elsősorban a vezetés öröméről és az érzelmekről szól.