Hírek

CITROËN A GENFI AUTÓSZALONON

A 2019-es genfi autószalonon a Citroën a mozgás szabadságát és a széles rétegek számára elérhető örömteli autózást szolgáló innováció és merészség 100 éves hagyományát állítja a középpontba. 

A Citroën öröksége:
  • a centenárium színeibe öltözött 3 ikonikus modell: Type A, Traction és 2 CV,
  • egy erős, modern és koherens termékpaletta, melyet most először az „Origins” gyűjtői kiadás és a márka új zászlóshajója, az új C5 Aircross SUV képvisel. Olyan modellek, melyek a merész designt kivételes kényelemmel párosítják, a márka 100 év alatt felhalmozott és a Citroën Advanced Comfort® programban megtestesülő tudását kamatoztatva ezáltal;
  • a SpaceTourer The Citroënist tanulmány világpremiere: egy modern, internetcsatlakozással rendelkező furgontanulmány, mely a „Rider The Citroënist by Martone” kerékpárral kiegészülve még nagyobb mobilitást biztosít. A SpaceTourer The Citroënist tanulmány egyszerre élet- és munkatér, mely a kalandok intenzív megélésére és azonnali megosztására egyaránt tökéletes;
  • C3 WRC versenyautó, mely a Monte-Carlo-ralin megszerezte a Citroën századik WRC-győzelmét;

A Citroën jövőképe:

  • az Ami One Concept tanulmány világpremiere: egy teljesen egyedi, 100%-ban elektromos kétszemélyes jármű, mely a digitális technológián keresztül a városi mobilitás szélesebb körben elérhető, felhőtlen élményét nyújtja, és adekvát választ ad a városi mobilitással kapcsolatos új kihívásokra.
La Maison Citroën: egy igazi élettér, melyben szabadon föl-le jár az Ami One Concept tanulmány és naponta többször is látható a „The Place to C” című előadás.

Amit nem szabad kihagyni:

01. VILÁGPREMIER: AMI ONE CONCEPT TANULMÁNY – A CITROËN FELSZABADÍTJA A VÁROSI MOBILITÁST
Válaszul az autós szokások megváltozására és az energetikai átállás kihívásaira a 2019-es genfi autószalonon a Citroën bemutatja az Ami One Concept tanulmányt, mely híven tükrözi a márka városi mobilitásról vallott elképzelését. Az Ami One Concept rendhagyó, egyszerre biztonságos és trendi kétszemélyes jármű. Az ultrakompakt, teljes egészében elektromos meghajtású autóval szabadon közlekedhetünk a városban. Az Ami One Concept tanulmány a digitális technológián keresztül a városi mobilitás szélesebb körben és könnyebben elérhető, felhőtlen élményét nyújtja. A mindenki számára (jogosítvány nélkül) elérhető és 5 perctől 5 évig terjedő à la carte választékával a legkülönbözőbb igényekhez is igazodó járművet, mellyel egy mobil alkalmazáson keresztül lehet kommunikálni, a világon először a La Maison Citroën nevű márkastandon egy különleges showműsor keretében csodálhatjuk meg.

02. VILÁGPREMIER: SPACETOURER THE CITROËNIST TANULMÁNY
A SpaceTourer The Citroënist tanulmány egy karakteres modern furgon, melyet a szabadság és az élmények megosztásának vágya ihletett. Egy mozgó élet- és munkatér, ahol korlátlan kikapcsolódás és kaland várja az embert úgy, hogy közben a folyamatos kapcsolattartás is biztosított. A tanulmány, mely nevével a Citroën-rajongók hűségére utal, vérbeli Citroën, a márka olyan jellegzetes ismertetőjegyeivel, mint a karakteres stílusú sziluett és a garantáltan kényelmes utazás. A jármű az exkluzív „Rider The Citroënist by Martone” kerékpárral kiegészülve még nagyobb mobilitást biztosít. A Martone céggel közösen fejlesztett biciklin a tanulmányautó stílusjegyei köszönnek vissza.

03. HÁROM IKONIKUS MODELL A CITROËN TÖRTÉNETÉBŐL
100. születésnapja alkalmából a Citroën 3 ikonikus modellje – a Type A, a Traction és a 2 CV – mai köntösbe öltöztetett változatát is kiállítja. A különleges színek és kárpitok a genfi standon debütáló, gyűjtőknek szánt Origins kollekció világát idézik.

04. ERŐS, MODERN, JÓL STRUKTURÁLT TERMÉKPALETTA
A 2016 óta bevezetett 6 új modellnek köszönhetően a Citroën megújult termékpalettával jelentkezik, mely nemcsak erős és dinamikus, de rendkívül egységes is. Ennek gyümölcseként a márka 2018-ban hétéves rekordot döntött az európai eladások terén. A modellek közös jellemzője az egyedi design és a Citroën Advanced Comfort® programnak köszönhető egyedülálló kényelem. A centenárium alkalmából a gépkocsik most először az „Origins” gyűjtői kiadás színeit öltötték magukra. A modellkínálat zászlóshajója az új C5 Aircross SUV, amely 2020 elején a Citroënek közül elsőként kap Plug-In Hybrid PHEV változatot. Ezzel folytatódik a márka termékoffenzívája, melynek célja, hogy 2025-re az összes Citroën modell rendelkezzen valamilyen elektromos változattal.

05. LA MAISON CITROËN MÁRKASTAND: DINAMIKUS, MELEG HANGULATÚ ÉLETTÉR
A meleg hangulatú, látványos és dinamikus márkastand digitális technológiáival megannyi felfedezést tartogat. A különlegesen kialakított térben naponta többször is látható a „The Place to C” előadás, és játékos pályáján fel-le közlekedik az Ami One Concept tanulmány. A Citroën arra törekszik, hogy mind kereskedéseiben (La Maison Citroën), mind az általa kínált szolgáltatásokon keresztül (Citroën Advisor, SEETROËN szemüveg stb.) teljesen újfajta, zavartalan és stresszmentes ügyfélélményt nyújtson.


PRAKTIKUS INFORMÁCIÓK

Szeretettel várjuk a Citroën standján (La Maison Citroën - N° 6271) március 5-én és 6-án (sajtó), illetve március 7. és 17. között (nagyközönség).
Az „Inspired by you” szellemben fogant „The Place to C” című előadásra március 5-én, kedden 12h00-kor kerül sor.
8 órától kezdődően a márka szóvivőivel folytatott kerekasztal-beszélgetésre is lehetőség van:
- Márkastratégia: Linda Jackson, a Citroën vezérigazgatója,
- Termékstratégia: Xavier Peugeot, a Citroën termékigazgatója
- Kommunikációs és marketingstratégia: Arnaud Belloni, a Citroën marketing- és kommunikációs igazgatója
- Designstratégia: Pierre Leclercq, a Citroën formatervezési igazgatója
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely