Hírek
Gumigyilkos túra a világ körül
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Ken Block és a Hoonigan a héten mutatta be Block pályafutásának legújabb és eddigi leglátványosabb projektjét.
A Gymkhana TEN: Gumigyilkos túra a világ körül című videót, ami immár szabadon megtekinthető a Hoonigan YouTube-csatornáján, miután 10 napon át exkluzív tartalomként szerepelt az Amazon Prime Video kínálatában.
A Gymkhana-filmek díjnyertes vírusvideo-sorozatára épülő, a Hoonigan saját rendezésében és gyártásában készített Gymkhana TEN lenyűgöző utazásra invitálja a nézőt a világ 5 nagyon különleges és nagyon különböző helyszínre, méghozzá 5 nagyon különleges és nagyon különböző autóval.
A Gymkhana TEN: Gumigyilkos túra a világ körül című videót, ami immár szabadon megtekinthető a Hoonigan YouTube-csatornáján, miután 10 napon át exkluzív tartalomként szerepelt az Amazon Prime Video kínálatában.
A Gymkhana-filmek díjnyertes vírusvideo-sorozatára épülő, a Hoonigan saját rendezésében és gyártásában készített Gymkhana TEN lenyűgöző utazásra invitálja a nézőt a világ 5 nagyon különleges és nagyon különböző helyszínre, méghozzá 5 nagyon különleges és nagyon különböző autóval.
A túra a svédországi Luleåban indul, ahol Block – a Gymkhana-filmek történetében először – havon és jégen száguldozik jelenlegi 2018-as Ford Fiesta WRC versenyautójával. Az akció után máris Detroitban találjuk magunkat, hogy végignézzük, amint Block egy 1965-ös Ford Mustang RTR Hoonicorn V2 gép 1400 lóerejével próbálja cafatokra tépni a gumikat a Motorváros utcáin.
Majd a mexikói Guanajuato következik, ahol Block és 2017-es Ford Focus RS RX rallycross-autója végighasít a festői hegyi városka színpompás útjain és alagútjain. Egy gyors vágás, és máris Los Angelesben csodálhatjuk meg Block kedvenc Ford Escort Cosworth Group A gépét, amint néha gumiabroncsokkal, néha csupasz felnikkel száguld, miközben hatalmas szikraesőt húz maga után. Végül aztán a texasi Samrockban találjuk magunkat, a híres 66-os úton (az ötletet a Verdák című animációs film adta), hogy elsőként láthassuk Block vadonatúj 1977-es Ford F-150 Hoonitruck pickupját és azt, ahogy Block rászabadítja az autó erejét az álmos texasi kisvárosra.
Majd a mexikói Guanajuato következik, ahol Block és 2017-es Ford Focus RS RX rallycross-autója végighasít a festői hegyi városka színpompás útjain és alagútjain. Egy gyors vágás, és máris Los Angelesben csodálhatjuk meg Block kedvenc Ford Escort Cosworth Group A gépét, amint néha gumiabroncsokkal, néha csupasz felnikkel száguld, miközben hatalmas szikraesőt húz maga után. Végül aztán a texasi Samrockban találjuk magunkat, a híres 66-os úton (az ötletet a Verdák című animációs film adta), hogy elsőként láthassuk Block vadonatúj 1977-es Ford F-150 Hoonitruck pickupját és azt, ahogy Block rászabadítja az autó erejét az álmos texasi kisvárosra.
„Szinte hihetetlen belegondolni, hogy már tíz éve készítjük a Gymkhana videókat,“ nyilatkozta Block. „Ez nagyon durva! És mivel ez a tizedik rész, meg akartuk csinálni az eddigi legütősebbet. Két évünkbe telt, amíg a kezdeti ötleteléstől eljutottunk addig, hogy a film megjelent az Amazon Prime The Gymkhana Files szekciójában. Őrület, hogy mennyi energiánk ment bele ebbe az egyetlen részbe, de nem is lehetnék ennél elégedettebb az eredménnyel.“
Block így folytatta: „Nagy meló volt a The Gymkhana Files összeállítása, akárcsak a Gymkhana TEN elkészítése, és nagyon boldog vagyok, hogy most már a YouTube-on is élvezhetik az emberek az eredményt. Szerintem a nézőket a világ minden táján feltüzeli majd az a rengeteg gumigyilkos akció, amit ebbe az egyetlen részbe sikerült belezsúfolnunk.“
„Szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak partnereinknek, akik segítségünkre voltak ebben a projektben, hiszen a Ford, a Forza, a Toyo Tires, a Pennzoil, a Monster Energy, a Can-Am és persze a saját Hoonigan-csapatom tagjai nélkül nem születhetett volna meg ez a video. Köszönöm mindenkinek!“
Block így folytatta: „Nagy meló volt a The Gymkhana Files összeállítása, akárcsak a Gymkhana TEN elkészítése, és nagyon boldog vagyok, hogy most már a YouTube-on is élvezhetik az emberek az eredményt. Szerintem a nézőket a világ minden táján feltüzeli majd az a rengeteg gumigyilkos akció, amit ebbe az egyetlen részbe sikerült belezsúfolnunk.“
„Szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak partnereinknek, akik segítségünkre voltak ebben a projektben, hiszen a Ford, a Forza, a Toyo Tires, a Pennzoil, a Monster Energy, a Can-Am és persze a saját Hoonigan-csapatom tagjai nélkül nem születhetett volna meg ez a video. Köszönöm mindenkinek!“
Ken Block rally-pályafutása 2005-ben kezdődött. Rátermettsége és versenyzői tudása hamar nyilvánvalóvá vált, és az Amerika Rally versenysorozatban megkapta az Év Újonca címet. Block azóta is versenyez ebben a sorozatban; időközben számos dobogós helyezést ért el, többek közt az X Games-ben is öt érmet szerzett – itt a legutóbbi eredménye a Global X Games Barcelona RallyCross 2013-as versenysorozatban elért második helyezése volt. A versenyautóban nyújtott teljesítménye mellett Block vezető szerepet vállalt abban is, hogy az Egyesült Államokban is mind ismertebb legyen a sportág. Arculatépítő és marketing-tehetsége, valamint autóvezetői tudása révén Block világszerte ismertté vált, amit nagyban elősegítettek a Gymkhana-sorozat gyorsan elhíresült vírusvideói is. Az eddig elkészült hat Gymkhana-videót (valamit az ezekhez tartozó produkciókat) eddig több mint 250 millióan töltötték le, így Block neve az egész világon ismertté vált. A franchise hét különféle díjat is elnyert: az Ad Age például a legjobb 10 vírusvideó közé sorolta, emellett pedig megkapta a One Show Interactive Gold Pencil Díjat is az Online Film és Videó kategóriában is. 2010 januárjában Block megalapította a Monster World Rally Team-et, és szerződést írt alá a Forddal, aminek értelmében rajthoz állt Rally Világbajnokságon, ahol – a négy amerikai versenyző egyikeként – pontot is szerzett a versenysorozatban (Eddig több amerikai szállt le a Holdon, mint ahányan pontot szereztek a WRC-ben). Mindemellett arról is megállapodott a Forddal, hogy az USA-ban is népszerűsíti a sportágat (Global RallyCross Championship, X Games and Rally America), valamint hogy folytatja a Gymkhana-sorozatot. 2012-ben Block a Hoonigan Racing Division névre keresztelte át csapatát, amellyel 2013-ban,2014-ben és 2015-ben is rajthoz állt a Global RallyCross Championship, ahol 2015-ben második helyen végzett. 2016-ban Block minden idejét a FIA Rally Világbajnokságnak szentelte. 2018-ban számos rally-ágazatban és rallycross-bajnokságban rajthoz állt, akárcsak a Gymkhana GRID rendezvényein, miközben sokféle video-projektben is részt vett.
A Hoonigan Racing Division: A Ken Block által megteremtett Hoonigan Racing Division célja, hogy átfogalmazza a versenycsapatokról alkotott képet. Ám a csapat nemcsak versenygyőzelmekre törekszik, hanem arra is, hogy innovatív, kreatív és interaktív eszközökkel népszerűsítse a motorsportot. A csapat támogatója a Monster Energy, a Ford Motor Company, a Hoonigan, a Toyo Tires, a Pennzoil, a Can-Am, a Sonax, a GoPro, az ST Suspensions, a HPI Racing, a fifteen52 és az Alpinestars.
A Hoonigan Racing Division: A Ken Block által megteremtett Hoonigan Racing Division célja, hogy átfogalmazza a versenycsapatokról alkotott képet. Ám a csapat nemcsak versenygyőzelmekre törekszik, hanem arra is, hogy innovatív, kreatív és interaktív eszközökkel népszerűsítse a motorsportot. A csapat támogatója a Monster Energy, a Ford Motor Company, a Hoonigan, a Toyo Tires, a Pennzoil, a Can-Am, a Sonax, a GoPro, az ST Suspensions, a HPI Racing, a fifteen52 és az Alpinestars.