Hírek
Hobbiterepjáróival kívánja a Hyundai idei céljait elérni
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
A Hyundai Motor Group bejelentette, hogy idei célkitűzéseinek elérése érdekében az idei év második felében új hobbiterepjárókat kíván bevezetni a világ két legfontosabb piacán.
A Hyundai csoport globális értékesítési vezetőivel tartott két különálló megbeszélésén a résztvevők megvitatták azon módszereket, amelyekkel sikerülhet elérni az idei évre kitűzött 7,55 millió darabos eladási célt, ami 4,1 százalékkal magasabb, mint a tavaly elért 7,25 millió darab. Figyelembe vették a tervezett amerikai kamatláb emelést, a növekvő olajárakat és az olyan kedvezőtlen üzleti környezetet, amit az Egyesült Államok kormányzata által az importtermékekre kivetendő nagy arányú adók hatásai, amelyek meghatározhatják a csoport eredményeit a következő félévben. A második fél év eladásainak növelése érdekében a Hyundai a Santa Fe új generációját júliusban, a Tucson frissített modelljét pedig novemberben kívánja bevezetni az USA autópiacán. A Kia a júniusban bevezetett ráncfelvarrott Sorento modellre támaszkodik a világ egyik legfontosabb autópiacán.
A közlemény szerint a Hyundai éves eredményei szempontjából a Santa Fe teljesítménye a leginkább meghatározó. A vállalat egyik képviselője szerint amennyiben az autót kedvezően fogadják az amerikai autósok, a Hyundai erős pénzügyi helyzetbe kerülhet az idei év végére. Európában a Hyundai Santa Fe, a Tucson és a Kona, míg a Kia a frissített Sportage megjelenésére és sikerére támaszkodhat. A Hyundai emellett egy külön csoportot hozott létre azért, hogy a Közel-Keleti régióban, Szaúd-Arábiában vonzóvá tegye a márkát a női vásárlók körében, akik mostantól ugyanúgy vezethetnek mint a férfiak. A vállalat arra számít, hogy 2020-ig a szaúdi női autóvezetők száma a százezret is elérheti. A két koreai autógyártó az idei év első felében összesen 3,63 millió autót tudott értékesíteni világszerte, ami 4,5 százalékkal több, mint a tavalyi 3 47 millió darab. Az eladások különösen az Egyesült Államokban és Kínában volt gyengébb, ám a tartós növekedést elsősorban a gyártó modelljei iránti erős kereslet vezette az olyan fejlődő piacokon, mint Brazília és Oroszország. A Hyundai és a Kia decemberben egy kétévente megrendezésre kerülő találkozót tart, ahol megtárgyalják a 2018-as év eredményeit és megtervezik a jövő évre vonatkozó célkitűzéseket is.
szerző: Dönci