Hírek
Soha nem volt ilyen erős a Toyota Európában
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
Több évtizedes jelenléte alatt egyszer sem ért el olyan magas első negyedéves piaci részesedést a Toyota Motor Europe, mint idén.
2022 első negyedévében a Toyota Motor Europe összességében 7,6, ezen belül a Toyota márka 7,2 százalékos piaci részesedésre tett szert Európában. Ez a történelmi eredmény fényesen igazolja a Toyota európai stratégiáját. A szabadidőjárművek portfóliójának agresszív bővítése, valamint a villamosítási opciók kiterjesztése meghozta a hatását: miközben éves szinten 14 százalékkal estek vissza az újautó-eladások Európában, a Toyota márka 1%-kal növelni tudta eladásait.
Közel 271 ezer új gépkocsit adtak el a Toyota európai kereskedői, elsősorban Yaris és Yaris Cross modelleket, valamint Corollákat és RAV4-eseket – ezek a típusok tették ki a márka eladásainak 75 százalékát. A Corollából közel 55 ezer darabot vettek, a Yaris Cross (41 ezer) még az alapját adó Yarisnál (39 ezer) is népszerűbbnek bizonyult; a RAV4-ből pedig nem egészen 300 darabbal fogyott kevesebb, mint a Yarisból.
Közel 271 ezer új gépkocsit adtak el a Toyota európai kereskedői, elsősorban Yaris és Yaris Cross modelleket, valamint Corollákat és RAV4-eseket – ezek a típusok tették ki a márka eladásainak 75 százalékát. A Corollából közel 55 ezer darabot vettek, a Yaris Cross (41 ezer) még az alapját adó Yarisnál (39 ezer) is népszerűbbnek bizonyult; a RAV4-ből pedig nem egészen 300 darabbal fogyott kevesebb, mint a Yarisból.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/toyota oldalon: https://www.carnet.hu/toyota/hirek/soha-nem-volt-ilyen-eros-a-toyota-europaban