Hírek
Hollywoodot is meghódította a Hyundai
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
Automobil és mozgókép: sokan hasonlóan hatalmas jelentőségű találmányként emlegetik ezeket, hiszen mindkettő alapjaiban változtatta meg a társadalmat, az emberek közötti érintkezést, az ismeretszerzést – mindkettő tálcán nyújtotta át a világot az emberiségnek. Nem csoda, hogy az autók egészen korán szerephez jutottak a filmekben, hiszen ugyanazt a modern szemléletet testesítették meg, ami az alkotókat filmkészítésre ösztönözte.
Eleinte véletlenszerűen, az utcakép részeként vagy a cselekmény eszközeként tűntek fel járművek, ám az autógyártók hamar felismerték a mozi népszerűsítő hatalmát. Így jelent meg a filmkészítésben is a termékmegjelenítés műfaja. Tanítani való sikertörténetek és emlékezetes bukások szegélyezték az autómárkák és a filmstúdiók együttműködési kísérleteit, a szakma pedig idővel mindkét oldalon megtanulta a műfaj szabályait. Ezek közül a hitelesség a legfontosabb: a történet elképzelt világában legalább akkora körültekintéssel kell pozicionálni az adott márkát vagy típust, mintha a való életben határoznánk meg annak célközönségét.
Mindez különösen nehézzé teszi a feladatot egy olyan, rendkívül gyors ütemben fejlődő autógyártó számára, mint a Hyundai. A márka típusai generációról generációra válnak egyre kifinomultabbá, igényesebbé, innovatívabbá. Ez az eleve gyors ütemű evolúció hatványozottan érvényesül az Ioniq almárka esetében. A Hyundai tisztán elektromos termékeit tömörítő brand nem csupán az autógyártó jelenét, de annak jövőjét is megtestesíti. Egyszerre hétköznapi és futurisztikus; fejlettebb mindennél, ami ma létezik, mégis ugyanolyan egyszerűen használható, mint a márka bármely egyéb típusa.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/hyundai oldalon: https://www.carnet.hu/hyundai/hirek/hollywoodot-is-meghoditotta-a-hyundai